16 Reacties
4 jaar geleden
Hmm dat is naar! Een echo maken is niet makkelijk, als ze een beginner is, dan is het niet gek dat het even niet lukt. Ik zou verwachten dat je baarmoeder ten alle tijden te zien moet zijn. Maar.. ik ben geen echoscopiste. Hopelijk verwijzen ze je naar het ziekenhuis als ze donderdag weer niks zien: mag hopen dat die apparatuur wel alles ziet!
4 jaar geleden
Ik heb er geen ervaring mee maar zou even kijken of je een doorverwijzing naar het ziekenhuis kan krijgen.
Want als de echoscopiste je baarmoeder niet kan vinden, dan kan ze al helemaal niets zeggen over de zwangerschap..
4 jaar geleden
Reactie op Mem1992
Hmm dat is naar! Een echo maken is niet makkelijk, als ze een beginner is, ...
Wat je zegt klopt. Helemaal net een inwendige echo zou je je baarmoeder altijd moeten kunnen vinden (hoef je niet eens baar te zoeken eerlijk gezegd)
4 jaar geleden
Ik heb ooit ook een echo gehad, inwendig, waarbij mijn darmen ook verschrikkelijk moeilijk deden... ze zei toen ook even wachten tot je darmen wat rustiger zijn want ik krijg het gewoon niet in beeld.. na een minuut of 10 werden ze wat rustiger en toen lukte het wel.. dus niet al te druk maken hoor, je darmen kunnen echt flink in de weg zitten.. maar begrijp je ongerustheid heel goed hoor! Ik gok erop dat het ze donderdag gewoon gaat lukken!😃
4 jaar geleden
Reactie op Jet18
Ik heb ooit ook een echo gehad, inwendig, waarbij mijn darmen ook verschrik ...
Dankjewel! Fijn deze reactie :)! Ik hoop ook dat m’n darmen donderdag wat rustiger zullen zijn, mede dankzij die vezelzakjes. We gaan het zien!
M’n baarmoeder is wel even 2 seconde in beeld geweest, dus hij is er wel ;)... logisch ook, anders zou ik niet ongesteld worden. Maar toch.. spannend allemaal!
4 jaar geleden
Reactie op VMR91
Je zou anders ook een echo in het echocentrum kunnen vragen. Daar ben ik oo ...