149 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Annepanne19
Wat goed en ook fijn dat hij zo goed in de middag slaapt! Ons zoontje slaap ...
Ja dat snap ik helemaal!! Dat maakt het ook zo lastig om aan te passen dan..
is hij nog steeds zo vroeg wakker ook of is dat wel ook verbeterd nu?
Die gebroken nachten zijn zwaar hè… in de zwangerschap sliep ik al slecht.. na 2 jaar gebroken nachten ben ik nu wel langzaamaan ook hele nachten aan het slapen.. al word ik nog vaak standaard wakker in de nacht en denk ik ohh ik hoor hem nog niet 🙈😅
één jaar geleden
Reactie op Esth-R
Ohh 😞 ja hij slaapt meestal binnen een half uurtje wel.. voor ons heeft he ...
Ja dus zit je beetje einde dag op wakkertijd van max 5u.. zou te doen moeten zijn.. hier gister dus half1 na bed en net viel ze om 11u in dr stoeltje in slaap dus heb er maar op bed gelegd 🤷♀️ zo word de middag helaas wel weer lang😔
één jaar geleden
Reactie op d-emelssa
Ja vandaag proberen te slapen 12-2 eten vanavond bij schoonvader dus prober ...
Jaaa, hier ook drukke dagen, proberen het schema wel zoveel mogelijk aan te houden, maar als het even anders weer loopt, dan is dat maar zo.. daarna pakken we het weer op 🙂
Fijne feestdagen!
één jaar geleden
Reactie op Esth-R
Jaaa, hier ook drukke dagen, proberen het schema wel zoveel mogelijk aan te ...
Fijne kerstdagen gehad? Hoe gaat het nu? Naar weer een week 6:15 wakker te zijn geweest was t gister dus maar 1,5u slapen in de middag en vanochtend weer huilen in slaap en uiteindelijk 5:30 wakker😓
één jaar geleden
Reactie op d-emelssa
Fijne kerstdagen gehad? Hoe gaat het nu? Naar weer een week 6:15 wakker te ...
Over het algemeen is hij niet meer voor 6u wakker. We hebben deze week wel dat hij af en toe ineens midden in de nacht wakker is, maar gelukkig binnen een uur ook wel weer slaapt. Voor nu denken we dat dat met de drukke dagen te maken heeft…
Gister de hele dag in de Efteling gelopen, voor het eerst in attracties geweest en wel in de middag een goed uur geslapen in de kinderwagen, in de avond weer om 18:30u in bed en was vrij snel vertrokken, alleen vannacht rond 3u was hij even wakker, riep mij, dus ik heb een aai gegeven en zijn speentje en knuffeltje weer en om half 4 sliep hij weer tot 07:10u vanochtend.
Vandaag weer een normaal dagje gelukkig, hopelijk dan ook weer normale tijden. 😬
Na de feestdagen hoop ik gewoon weer goed te zitten en anders hebben we weer wat te doen 🙈
één jaar geleden
Reactie op Esth-R
Over het algemeen is hij niet meer voor 6u wakker. We hebben deze week wel ...
Oh wat fijn! 7u is een mooie tijd! Jammer dat hij dan in de nacht wakker word. Ik dacht dat we een goed ritme hadden maar vandaag weer 5:30 wakker😔 ze is zo wisselvallig en blijfr nooit lang op 1 lijn zitten 😔
één jaar geleden
Reactie op d-emelssa
Oh wat fijn! 7u is een mooie tijd! Jammer dat hij dan in de nacht wakker wo ...
Oh dat is vervelend hè! Ook omdat je er dan moeilijk achter kan komen waar het precies door komt..!
Zijn je dagen wel precies hetzelfde in tijden?
Wij zaten gister weer in het normale ritme en ik hoor hem nu net voor het eerst wat geluid maken, dus gok ik er op dat hij even slechtere nachten heeft gehad door alle indrukken en na dit weekend ook weer in het goede ritme blijft. 🤞🏻
In het begin gingen de tijden van wakker worden ook heel wisselvallig hoor.. even de kerstdagen niet meegerekend, is hij sinds we weer terug zijn in dit ritme wel elke keer tussen 06:15 en 06:30 wakker.
één jaar geleden
Reactie op d-emelssa
Werd hij dan huilend wakker of dat niet? Hier ligt er standaard een blok on ...
Sorry voor de late reactie, had dit antwoord even gemist. Hij heeft drie weken lang last gehad van zijn oren en werd toen inderdaad vaak huilend wakker. Oorontstekingen bij onze zoon gaat nooit gepaard met pus, zijn oor zit juist helemaal verstopt, maar er loopt niks uit. Nu is hij ook vaak om 06.00u wakker, maar dan gewoon vrolijk kletsen en spelen in bed.
Hier mag sinds enkele dagen niet meer geslapen worden na 15u en dat lijkt iets te werken
één jaar geleden
He mama's, hoe gaat t bij jullie? Bij ons zit er echt een grote omslag, hij slaapt nu zo'n 12 uur per nacht van 19.00 tot 7.00 en vandaag zelfs nog langer! Hij is ook echt veel gezelliger etc. Echt zo fijn! Hoop bij jullie ook na al die zware maanden 🤞🏼 dit bevestigd maar weer, alles is een fase 😅
één jaar geleden
Reactie op Annepanne19
He mama's, hoe gaat t bij jullie? Bij ons zit er echt een grote omslag, hi ...
Super fijn! 🥳
Hier gaat het ook nog steeds goed en ook nachten van zo’n 12u.
De drukke feestdagen waren wel even weer wat meer rommel in de nachten, maar zodra we weer in normaal ritme zitten, gaat het ook direct weer goed, dus daar zijn wij ook wel heel blij mee!
Hij is wel binnen een week tijd ineens uit z’n kleren gegroeid, dus dat zal er vast ook mee te maken hebben… weer flink geshopt dus, gelukkig is er overal sale 😅
één jaar geleden
Reactie op Esth-R
Vervelend dat de nachten nog zo onrustig zijn 😔
Jaa nou het blijft vroeg. Is t niet dat ze “huilend” wakker word is t wel dat ze meteen gaat kletsen. Ze is ook verkoude nu, denk dat k maar moet accepteren dat k geen ritme kan opbouwen ofzo, lig in scheiding.. ben gesloopt😔
één jaar geleden
Reactie op d-emelssa
Jaa nou het blijft vroeg. Is t niet dat ze “huilend” wakker word is t wel d ...
Wat heftig, ik denk dat ze jou verdriet en spanning ook wel voelt. Kan ze niet een dagje ergens logeren dat je even bij kan slapen?