149 Reacties

één jaar geleden

Reactie op CRMN•

Ja wat jij zegt inderdaad: dut vervroegen, dus eerder wakker op de dag en d ...
Haha ja met een dut van 2 uur zou je uitkomen op 17:40 naar bed… ik zie die van mij dan echt niet om 7 u pas wakker worden hoor.. eerder 4u dan 🙈😂 Het blijft een puzzel en waar doe je goed aan en wat helpt nu echt.. steeds maar blijven rommelen er aan vind ik ook lastig… soms word ie ineens wel weer later wakker, en soms ineens weer midden in de nacht.. ik ben op het punt dat ik het maar accepteer voor nu.. hij is verder vrolijk en komt in principe aan zijn uren slaap.. het is alleen niet de tijd die ik in gedachten had om op te staan, maar het is even niet anders 😬

één jaar geleden

Reactie op CRMN•

Ja wat jij zegt inderdaad: dut vervroegen, dus eerder wakker op de dag en d ...
Zo’n advies kreeg k ook indd de ochtend is te lang, hou 5-5 aan en dan evt powerrnap einde dag .. half6 wakker zou dan half11 na bed zijn dan slaapt ze 2u.. half1 wakker en dan is t half6 is niet te doen en dan na 3u powernap doet se hier dan echt niet dus die methode werkt hier echt niet..! Die werkt indd prima als ze half7/7u wakker worden ma helaas..

één jaar geleden

Reactie op d-emelssa

Zo’n advies kreeg k ook indd de ochtend is te lang, hou 5-5 aan en dan evt ...
Powernap eind van de dag lijkt mij idd ook fanatiek want wat houd je dan weer voor bedtijd aan? Ik ben ‘t spoor echt bijster en wat Esth-r ook zegt: we krijgen het gewoon niet gefixt dus ik leg me er maar bij neer 🫣 ‘s morgens heb ik flinke tegenzin maar het is toch niet anders. Hopen dat de zomertijd nog wat gaat helpen en anders begin ik maar een ontbijtservice voor bouwvakkers ofzo 😂

één jaar geleden

Reactie op CRMN•

Powernap eind van de dag lijkt mij idd ook fanatiek want wat houd je dan we ...
Ja precies ik hoop ook dat de klok straks wonderen verricht! Heb nog een dochter van bijna 4. Dus kan kleine ook niet te lang in bed laten roepen vaak leg k er bij mij neer ene keer slaapt ze verder maar vaker ligt ze te kletsen en te vervelen😅 heb er zelfs paar dgn met bed bij ons neergelegd maar ook zonder resultaat 🤷‍♀️

één jaar geleden

Hoe gaat t bij jullie inmiddels?

één jaar geleden

Vanmorgen was het sporadisch weer kwart over 5 en nu 6 uur. Wij leggen haar na 19:00 uur op bed. En moddagdutje 1.5 uur nu.

één jaar geleden

Reactie op d-emelssa

Hoe gaat t bij jullie inmiddels?
In de middag slaapt hij ondertussen van 12:15/12:30 tot 14:15/14;30, moet hem wel bijna elke middag wakker maken nog. In de avond om 19u naar bed, hij vraagt bijna niet meer om zijn melk, soms ineens paar avonden wel weer. Het wakker worden blijft 6/6:30, maar vaker gewoon 6 hoor.. Ik ga zelf ook lekker op tijd naar bed en vind het wel goed voor nu. Benieuwd wat de zomertijd dalijk gaat doen.. en vanaf april gaat hij 2 ochtendjes naar de peuterspeelzaal, misschien is hij dan ook wat meer moe 😬, maar aan de andere kant gaan wij elke dag naar buiten, veel naar de speeltuin en veel dat hij zelf loopt, dus qua beweging heeft hij echt meer dan voldoende, en eten als een beer 😅 dus verwacht daar eigenlijk toch ook weer geen wonderen mee 😅. Hoe gaat het bij jou?

één jaar geleden

Reactie op Esth-R

In de middag slaapt hij ondertussen van 12:15/12:30 tot 14:15/14;30, moet h ...
Hier sinds een paar dgn middagdut k ingekort naar 1uur en word ze rond 6 wakker anders word ze dus tussen 5 en half6 wakker🤷‍♀️ nu wel savonds huilen als ik de kamer uit loop😬 dus ergens bang dat rr weer een slaapregressie gaande is. En benieuwd of de zomertijd nog wat goed gaat brengen..