25 Reacties

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! ❤️🎉🎉

3 jaar geleden

Wat super tof!! Gefeliciteerd!!!😄🎉

3 jaar geleden

Gefeliciteerd!🌸

3 jaar geleden

Wow! Gefeliciteerd

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! 😊🍀

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk voor jullie!🤰🏼

3 jaar geleden

Ah super fijn! Gefeliciteerd!!💖

3 jaar geleden

Wow geweldig! Gefeliciteerd 🥳

3 jaar geleden

Ah wat speciaal! Een hele fijne zwangerschap gewenst! Is er iemand van jullie die mee doet aan moeders voor moeders?

3 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Wij proberen ook al ruim 2 jaar en zijn toevallig vorige week in het ziekenhuis geweest voor de eerste onderzoeken. Vanmorgen voor het eerst een positieve test in mijn handen.. vrijdag pas 4 weken..

3 jaar geleden

Gefeliciteerd!!! Ik 3,5 jaar!!! Al wachtende op de oproep voor ivf ( had de vragenlijst al voor de corona teruggestuurd ) en nu ineens... spontaan....

3 jaar geleden

Gefeliciteerd 🥳

3 jaar geleden

Wauw! Van harte gefeliciteerd! ♥️

3 jaar geleden

Gefeliciteerd!!! Ik 3,5 jaar!!! Al wachtende op de oproep voor ivf ( had de ...
Wow, dat is ook heftig maar ontzettend bijzonder! Geniet ervan, je hebt het dubbel en dwars verdient. Zal het dan toch zijn gelukt in een soort van ontspanning omdat je in afwachting was van een ivf circus? Succes!!!

3 jaar geleden

Reactie op kirby

Gefeliciteerd!! Wij proberen ook al ruim 2 jaar en zijn toevallig vorige we ...
Toch op de natuurlijke manier gelukt dus? Dat is toch zo bijzonder! Wij hadden het hele circus wel in willen gaan maar dit is toch veel fijner. Geniet ervan :)

3 jaar geleden

Reactie op NSV

Ah wat speciaal! Een hele fijne zwangerschap gewenst! Is er iemand van jull ...
Zit ik wel aan te denken maar we gaan straks op vakantie. Het kan tot 11 weken toch? Ga ik het ws na de vakantie wel doen ja. Beetje raar, urine afgeven maar als het voor een goed doel is...

3 jaar geleden

Wij zijn na 4 jaar zwanger na een lange medische molen! Nog zo onwerkelijk, maar zo blij! Ik doe daarom ook mee aan moeders voor moeders. Hierdoor hebben wij de mogelijkheid gehad om zwanger te raken! Dus doe mee, want je helpt zoveel stellen om hun wens in vervulling te laten gaan 😃💝

3 jaar geleden

Reactie op babysteen

Wij zijn na 4 jaar zwanger na een lange medische molen! Nog zo onwerkelijk, ...
Ik heb me vandaag aangemeld!💕

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Wij ook na 3 jaar, dit was onze 2 poging van IVF 1

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Wij nu ook na 26 maanden van de eerste iui behandeling!