22 maanden oefenen

mbosch85
12 dagen geleden
Volgen
Oh ik ben zó blij en ik wil het van de daken schreeuwen!! Ik ben zwanger (vandaag precies 5 weken) nadat we het 22 maanden aan het proberen zijn. We hebben zelfs het voortraject voor IUI helemaal doorgemaakt, alle info gehad en we konden zo instappen maar we wilden het heel graag natuurlijk laten gebeuren tot 2 jaar. En nu is het net daarvoor gelukt 🍀 🥰 En dan nu geheimhouden, maar aan jullie mag ik het wel vertellen ☺️ Zijn er nog anderen die best lang hebben moeten oefenen of dit forum?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
25 reacties
M00n
12 dagen geleden
Wat super tof!! Gefeliciteerd!!!😄🎉
  • Rapporteren
Eva_L
12 dagen geleden
Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk voor jullie!🤰🏼
  • Rapporteren
NSV
12 dagen geleden
Ah wat speciaal! Een hele fijne zwangerschap gewenst! Is er iemand van jullie die mee doet aan moeders voor moeders?
  • Rapporteren
kirby
12 dagen geleden
Gefeliciteerd!! Wij proberen ook al ruim 2 jaar en zijn toevallig vorige week in het ziekenhuis geweest voor de eerste onderzoeken. Vanmorgen voor het eerst een positieve test in mijn handen.. vrijdag pas 4 weken..
  • Rapporteren
babyGent
12 dagen geleden
Gefeliciteerd!!! Ik 3,5 jaar!!! Al wachtende op de oproep voor ivf ( had de vragenlijst al voor de corona teruggestuurd ) en nu ineens... spontaan....
  • Rapporteren
jonkhart1996
12 dagen geleden
Wauw! Van harte gefeliciteerd! ♥️
  • Rapporteren
mbosch85
11 dagen geleden
Reactie op babyGent
Gefeliciteerd!!! Ik 3,5 jaar!!! Al wachtende op de oproep voor ivf ( had de vragenlijst al voor de corona teruggestuurd ) en nu ineens... spontaan....
Wow, dat is ook heftig maar ontzettend bijzonder! Geniet ervan, je hebt het dubbel en dwars verdient. Zal het dan toch zijn gelukt in een soort van ontspanning omdat je in afwachting was van een ivf circus? Succes!!!
  • Rapporteren
mbosch85
11 dagen geleden
Reactie op kirby
Gefeliciteerd!! Wij proberen ook al ruim 2 jaar en zijn toevallig vorige week in het ziekenhuis geweest voor de eerste onderzoeken. Vanmorgen voor het eerst een positieve test in mijn handen.. vrijdag pas 4 weken..
Toch op de natuurlijke manier gelukt dus? Dat is toch zo bijzonder! Wij hadden het hele circus wel in willen gaan maar dit is toch veel fijner. Geniet ervan :)
  • Rapporteren
mbosch85
11 dagen geleden
Reactie op NSV
Ah wat speciaal! Een hele fijne zwangerschap gewenst! Is er iemand van jullie die mee doet aan moeders voor moeders?
Zit ik wel aan te denken maar we gaan straks op vakantie. Het kan tot 11 weken toch? Ga ik het ws na de vakantie wel doen ja. Beetje raar, urine afgeven maar als het voor een goed doel is...
  • Rapporteren
amerins
11 dagen geleden
Wij zijn na 4 jaar zwanger na een lange medische molen! Nog zo onwerkelijk, maar zo blij! Ik doe daarom ook mee aan moeders voor moeders. Hierdoor hebben wij de mogelijkheid gehad om zwanger te raken! Dus doe mee, want je helpt zoveel stellen om hun wens in vervulling te laten gaan 😃💝
  • Rapporteren
Eva_L
11 dagen geleden
Reactie op amerins
Wij zijn na 4 jaar zwanger na een lange medische molen! Nog zo onwerkelijk, maar zo blij! Ik doe daarom ook mee aan moeders voor moeders. Hierdoor hebben wij de mogelijkheid gehad om zwanger te raken! Dus doe mee, want je helpt zoveel stellen om hun wens in vervulling te laten gaan 😃💝
Ik heb me vandaag aangemeld!💕
  • Rapporteren
JRBvN
11 dagen geleden
Gefeliciteerd! Wij ook na 3 jaar, dit was onze 2 poging van IVF 1
  • Rapporteren
EllaRogers
8 dagen geleden
Gefeliciteerd! Wij nu ook na 26 maanden van de eerste iui behandeling!
  • Rapporteren