7 Reacties
2 jaar geleden
Ik zou in t geval van n tweede kindje kiezen voor n keizersnee. Bij mij ging t met zo veel spoed en angst of t wel goed zou komen met die kleine dat ik datzelfde risico echt niet nog n keer zou willen meemaken. Niet zo zeer voor mezelf als wel voor t risico dat t de volgende keer wel mogelijk mis zou kunnen gaan. Die kleine kwam namelijk echt vast te zitten en ook in het ziekenhuis waren ze bang dat hij t niet zou redden.
Gelukkig allemaal goed gekomen. Maar de beslissing is natuurlijk aan jou, wat voor jou goed voelt.
2 jaar geleden
Hier eerste keer natuurlijk begonnen en uiteindelijk spoedkeizersnede, volledige narcose.
Bij tweede bevalling wou ik graag natuurlijk bevallen. Wou dat toch graag meemaken. Maar hebben erbij gezegd mochten er twijfels/risico's zijn dan liever eerder een keizersnede en niet tot het laatste moment wachten.
Het is toch een keizersnede geworden na paar uur weeen, hadden alle tijd om naar OK te gaan en heb er een goed gevoel over dat ik het toch eerst geprobeerd heb.
2 jaar geleden
Eerste kindje komt van 9-10-2014 wilde natuurlijke badbevalling, bleek in week 39 zwangerschapsvergiftiging te hebben werd het natuurlijke bevalling met wee opwekkers. Na 23 uur weeën alles erop en eraan bleek d'r hartslag alles te dalen en werd spoed keizersnede. Had er best een trauma door opgelopen. 2e kindje is van 9-04-2021 wilde wel natuurlijk maar door de nare ervaring van nr 1 heb ik keizersnede gekozen en dat was perfect. Alles op z'n gemak, alles goed uitgelegd, snee gemaakt en me dochter natuurlijk uit me buik laten kruipen zeg maar. Waanzinnig mooie bevalling gehad uiteindelijk. Kan geen kindjes meer krijgen nu maar zou gepland zo weer over doen😍