7 Reacties
één jaar geleden
Ons zoontje is ook iedere nacht rond die tijd wakker. Ik leg hem snachts bij ons in bed, dan slaapt hij zo verder en als mijn dochter van 4wk voor haar voeding komt leg ik hem weer terug. Ik ben veel alleen snachts en dit werkt voor mij het prettigst zodat ik niet nog meer slaap mis door hem🥱🥱 denk dat het een fase is maar tis behoorlijk vervelend als je er snachts een paar keer uit moet...
één jaar geleden
Geen goede raad, maar wil je wel goede moed wensen. Wij hebben het ook meer dan 2 weken aan een stuk gehad, en plots was het ook weer over. Het is een fase. …
één jaar geleden
Ik las gisteren voor t slapen dit topic. Ging even terug rekenen en besefte dat ons zoontje gisteren precies 22 maanden was. Ik appte mn man, die beneden was, dit verhaal en ging slapen. Nooooou wat een horror. Precies hetzelfde als deze verhalen. En hij is nog maar net 22 maanden.. ik moet zeggen dat de laatste weken al zwaarder waren snachts (vooral). Maar hij is sowieso niet zo’n doorslaper. Maar echt, vannacht.. nog nooit meegemaakt zo haha🥲. Dat wordt wat #allesiseenfase #allesiseenfase?😂
één jaar geleden
Reactie op Neginji
Wij hebben precies hetzelfde gehad. Is echt een fase. Zelfs een nacht gewoo ...
Maar hoelang duurde de fase bij jullie?