10 Reacties

5 jaar geleden

Kim kotter heeft er in de podcast uitgebreid over gepraat.. misschien zit er een goede tip bij!

5 jaar geleden

Ik zou z'n stoeltje aanschaffen voor de oudste. Z'n stoeltje is vaak net ff iets smaller dan een het autobstoeltje wat je nu hebt.

5 jaar geleden

Hoi hoi wij verwachten ook ons 3e kindje, heb 't opgezocht en er schijnt een uitzondering te zijn voor de kindjes die nog net niet op een stoelverhoger mogen. Als je dus al 2 autostoeltjes op de achterbank hebt ( maxicosie en een pearl) als er dis geen 3e bij past, dan mag 't derde kindje op een verhoger ondanks dat ie niet aan de eisen voldoet, zoek 't eens op dan zal 't wat duidelijker uitgelegd worden dan ik nu misch doe馃檴. De mijne is ook net 5 die gaat ook naar de verhoger, zijn zusje neemt dan zijn autostoel en de baby in de maxi cosi ik haal er dus ook 1 autostoel ook de pearl uit, hoop dat je 't een beetje begrijpt

5 jaar geleden

Reactie op Zwanger 123

Hoi hoi wij verwachten ook ons 3e kindje, heb 't opgezocht en er schijnt ee ...
Dank je wel. Ik had dat gelezen inderdaad. Het liefst zou ik zo鈥檔 groep 2/3 stoeltje met rugleuning aanschaffen, waar je ook de stoelverhoger los van kan gebruiken, maar dat moet er dan wel tussen passen. Heb jij al een stoelverhoger aangeschaft? Welke past er bij jullie tussen?

5 jaar geleden

Wij verwachten ook ons derde kindje. Onze baby komt in de maxi cosi pebble+isofix base achter de bijrijderstoel, onze dochter van 4 in een autostoel groep 2/3 achter de bestuurder en onze oudste van 6 op een zitverhoger in 't midden. Mijn man heeft bij bol.com een opblaasbare verhoger gekocht (voldoet aan alle veiligheidseisen) en die vormt zich prima in 't midden. We hebben een redelijke ruime auto (Polestar2) maar echt makkelijk past het niet. We gaan opzoek naar een auto met 3 'losse' stoelen op de achterbank voor erbij.

5 jaar geleden

Reactie op Didado

Dank je wel. Ik had dat gelezen inderdaad. Het liefst zou ik zo鈥檔 groep 2/3 ...
Ik heb nu zo een2/3 stoel en een pearl, maar omdat de 2/3 stoel vast zit met isofix is er geen ruimte voor een maxicosie tenzij je 't probeert met gordel vast te maken. Wij hebben dus besloten dat mijn zoontje naar de verhoger gaat, zijn zusje net 3 jaar neemt zijn stoel over, de Pearl gaat er dan uit, dus dan heb ik de 2/3 stoel maxicosie en een verhoger, wij hebben die van safety first gekocht die zijn niet zo breed past precies, verhoger komt dan in 't midden van de bank

5 jaar geleden

Wij hebben er ook voor gekozen om de oudste op een zitverhoger in het midden te zetten tussen de autostoel en de maxicosi in. Wij hebben de Bubblebum opblaasbare zitverhoger gekozen voor onze oudste van 3 jaar. Ze oefent nu aan de eettafel op een eetkamerstoel al met de Bubblebum en ze vindt het geweldig 鈽猴笍

5 jaar geleden

Reactie op Rianneke

Wij hebben er ook voor gekozen om de oudste op een zitverhoger in het midde ...
Wij hebben dat precies zo! Mijn zoon is 6 en zit nu af en toe in het midden om te 'oefenen'. Ik vind het vast zetten van de gordels wel een gedoe 馃檮

5 jaar geleden

Reactie op Anne-Marloes

Wij hebben dat precies zo! Mijn zoon is 6 en zit nu af en toe in het midden ...
Ik heb van die verlengstukken gekocht waar je je gordel in drukt, werkt echt vele malen makkelijker馃榿

5 jaar geleden

Reactie op Naatj13

Ik heb van die verlengstukken gekocht waar je je gordel in drukt, werkt ech ...
Wat een handige tips! Dank jullie wel!!