24 Reacties
5 jaar geleden
Ik doe jogging broeken aan die zitten los en de rand komt over me bolle gedeelte
5 jaar geleden
Joggingbroek, rokken ophijsen tot over mijn buik en elastiekje in mijn spijkerbroek. Vind het zelf ook nog wat te vroeg voor zwangerschapsbroeken. Hoewel een BH toch echt wel gewoon moest. Vreemd om in die afdeling van H&M rond te lopen terwijl nog niemand het weet ;)
5 jaar geleden
Ik draag ook al positiebroeken hoor! Tuniekje er over of lang shirt dat het nog niet heel zichtbaar is.
Waarom jezelf kwellen 😉 gewoon aantrekken wat prettig voelt!
5 jaar geleden
Haha blij met dit topic! Ja hier ook, ook al hielpen de coronakilo's ook niet mee. Meestal doe ik inderdaad wat rekbaars aan. Vandaag wel spijkerbroek en soms even het elastiekje. Heb wel een zwangerschapsbroek, maar het nadeel vind ik dat dan je buik nog meer benadrukt wordt. De hoge gewone spijkerbroek verhuld nog een beetje. Vind het namelijk ook wat vroeg met 6w en we willen ook de echo afwachten eind volgende week voordat we het vertellen aan onze naaste fam. Maar als ik m'n zwangerschapskleren aan doe is geheimhouden geen optie meer 😂
5 jaar geleden
Met het mooie weer had ik alleen maar wijde luchtige jurkjes aan. Dit ging top. Nu vandaag voor het eerst een spijkerbroek, hij ging dicht maar wel heel de dag een drukkend gevoel op m’n buik gehad, niet fijn!
Ik weet ook niet zo goed wat ik moet doen, weet ook niet welke maat ik aan zou moeten met een zwangerschapsbroek.. 🙈 draag normaal standaard maat 36 in broeken en zat eigenlijk altijd prima
5 jaar geleden
Reactie op H..
Met het mooie weer had ik alleen maar wijde luchtige jurkjes aan. Dit ging ...
Gewoon je eigen maat (dus maar 36) bestellen. Zou goed moeten zijn 👍
5 jaar geleden
Bij alle 3 de zw.schappen vrij vroeg al zw.broeken. de 1e met 9 weken, de 2e met 5w.
Ben nu net aan 4 weken en heb ze nu al lekker aan. Ga echt niet mezelf in mijn normale broeken proppen de hele dag 😉
5 jaar geleden
Hier ook! Vandaag 8 weken. Ik hwb net 3 weken vakantie gehad en alleen maar jurkjes en rokken aan gehad. Nu probeer ik mijn jeans en moet echt met een elastiek dat lukt nog wel maar is ook niet erg comfortabel. Toch veel jurkjes dan maar en dan met panty en vestjes werken.
5 jaar geleden
Een zwangerschapsbroek aantrekken! Zorg dat je lekker comfortabel bent. En die broeken vallen echt niet allemaal op, zeker met de juiste shirtjes er over.
Waarom zou je dan niet zo'n broek aan doen. De een heeft dat met 7 weken nodig, de ander bijna de hele zwangerschap niet.... dat is nou eenmaal zo.
Ow... en geen illusies dat je die broeken daags na de bevalling alweer in de kast laat liggen. Die blijf je ook daarna nog wel even gebruiken. Sommige draag ik nu nog wel eens van de eerste zwangerschap.