24 Reacties

5 jaar geleden

Ja hier ook! Ik ben nu 8+2 en heb gisteren al zwangerschapsbroeken besteld 🙈. Gisteren een normale broek aan gehad maar dan maak ik m’n knoop elke keer los. Bij de hm hebben ze opzich wel leuke.

5 jaar geleden

Ik ben bijna 6 weken en ik heb dit ook al. Dus ik heb ook al broeken besteld even wachten tot ze binnen komen. Heb nu dit als oplossing maar dit zit niet prettig.

5 jaar geleden

Ik heb sinds gisteren een zwangerschapsbroek het zit heerlijk...niks geen losse knopen gedoe meer. Owja ik heb mijn eerste ego pas met 2 weken

5 jaar geleden

Herkenbaar, ook pas 7+1 en vooral vanaf de middag last van drukkend gevoel van broek. Trek nu steeds iets rekbaars aan haha

5 jaar geleden

Ik doe jogging broeken aan die zitten los en de rand komt over me bolle gedeelte

5 jaar geleden

Joggingbroek, rokken ophijsen tot over mijn buik en elastiekje in mijn spijkerbroek. Vind het zelf ook nog wat te vroeg voor zwangerschapsbroeken. Hoewel een BH toch echt wel gewoon moest. Vreemd om in die afdeling van H&M rond te lopen terwijl nog niemand het weet ;)

5 jaar geleden

Ik draag ook al positiebroeken hoor! Tuniekje er over of lang shirt dat het nog niet heel zichtbaar is. Waarom jezelf kwellen 😉 gewoon aantrekken wat prettig voelt!

5 jaar geleden

Ik draag al sinds mijn 5e week mijn positiekleding weer. Nu heb ik ook wel echt een behoorlijke buik. Iedereen vertelt me elke dag opnieuw dat er wel een tweeling in moet zitten, nou ik denk gewoon kak.

5 jaar geleden

Ik heb inmiddels ook maar zwangerschapsbroeken besteld, ik weet het anders ook niet wat ik aan moet trekken. Werk in een speciaalzaak en ze zien mij al aankomen met een joggingbroek😜

5 jaar geleden

Haha blij met dit topic! Ja hier ook, ook al hielpen de coronakilo's ook niet mee. Meestal doe ik inderdaad wat rekbaars aan. Vandaag wel spijkerbroek en soms even het elastiekje. Heb wel een zwangerschapsbroek, maar het nadeel vind ik dat dan je buik nog meer benadrukt wordt. De hoge gewone spijkerbroek verhuld nog een beetje. Vind het namelijk ook wat vroeg met 6w en we willen ook de echo afwachten eind volgende week voordat we het vertellen aan onze naaste fam. Maar als ik m'n zwangerschapskleren aan doe is geheimhouden geen optie meer 😂

5 jaar geleden

Ik ga van de week ook shoppen voor een paar nieuwe broeken! Heb nu nog mijn eigen broek aan met een elastiekje maar dat zit ook niet ideaal en de rits schiet ook regelmatig helemaal naar beneden 😅.

5 jaar geleden

Hier ook! Weet niet hoe ik dit tot 12 weken volhoud 😱

5 jaar geleden

Met het mooie weer had ik alleen maar wijde luchtige jurkjes aan. Dit ging top. Nu vandaag voor het eerst een spijkerbroek, hij ging dicht maar wel heel de dag een drukkend gevoel op m’n buik gehad, niet fijn! Ik weet ook niet zo goed wat ik moet doen, weet ook niet welke maat ik aan zou moeten met een zwangerschapsbroek.. 🙈 draag normaal standaard maat 36 in broeken en zat eigenlijk altijd prima

5 jaar geleden

Reactie op H..

Met het mooie weer had ik alleen maar wijde luchtige jurkjes aan. Dit ging ...
Gewoon je eigen maat (dus maar 36) bestellen. Zou goed moeten zijn 👍

5 jaar geleden

Hier 7+1 & ook al positie broeken voel me enorm opgezet

5 jaar geleden

Hier ook hetzelfde probleem. Ben 6 weken

5 jaar geleden

Bij alle 3 de zw.schappen vrij vroeg al zw.broeken. de 1e met 9 weken, de 2e met 5w. Ben nu net aan 4 weken en heb ze nu al lekker aan. Ga echt niet mezelf in mijn normale broeken proppen de hele dag 😉

5 jaar geleden

Ben ook al gaan zien voor een broek want de mijn passen al niet meer. Nu jij opruimen groter maatje gevonden dus deze effe aan maar zit niet lekker. Ga mij dus zeer snel een broek aanschaffen

5 jaar geleden

Hier ook! Vandaag 8 weken. Ik hwb net 3 weken vakantie gehad en alleen maar jurkjes en rokken aan gehad. Nu probeer ik mijn jeans en moet echt met een elastiek dat lukt nog wel maar is ook niet erg comfortabel. Toch veel jurkjes dan maar en dan met panty en vestjes werken.

5 jaar geleden

Een zwangerschapsbroek aantrekken! Zorg dat je lekker comfortabel bent. En die broeken vallen echt niet allemaal op, zeker met de juiste shirtjes er over. Waarom zou je dan niet zo'n broek aan doen. De een heeft dat met 7 weken nodig, de ander bijna de hele zwangerschap niet.... dat is nou eenmaal zo. Ow... en geen illusies dat je die broeken daags na de bevalling alweer in de kast laat liggen. Die blijf je ook daarna nog wel even gebruiken. Sommige draag ik nu nog wel eens van de eerste zwangerschap.