21 Reacties
3 jaar geleden
Ik vond het heerlijk 🤤 😂🤭 en was 28 weken toen ik het gegeten heb ben nu 31 weken en alles is goed
3 jaar geleden
Er zijn veel sushisoorten die je zomaar mag eten. Enkel de rauwe vis moet je laten.
Geniet ervan!
3 jaar geleden
Ik heb geen sushi durven eten, omdat ze volgens mij nog altijd dezelfde messen en snijplanken gebruiken. En ik weet niet of dat kwaad kan. Dus daarom maar besloten in ieder geval 9 maanden uit te zitten en toe te kijken hoe manlief sushi naar binnenwerkt. 🤭 ach we zijn er bijna en zoveel moeite heeft het mij ook weer niet gekost.
3 jaar geleden
Reactie op Rochelle
Ik heb geen sushi durven eten, omdat ze volgens mij nog altijd dezelfde mes ...
Ze maken tussendoor de messen schoon
3 jaar geleden
Ik vind zelf sushi maken eigenlijk ook helemaal niet zoveel werk en net zo lekker! Wellicht ook een optie
3 jaar geleden
Reactie op Rochelle
Ik heb geen sushi durven eten, omdat ze volgens mij nog altijd dezelfde mes ...
Ik heb dit dus ook een keer gehoord: ‘kruisbesmetting’ en daarom al mn hele zwangerschap geen sushi ‘durven’ eten. Dan maar 9 maanden niet en daarna weer (vr)eten. Ik snak ernaar! Maar zie bij deze post zo veel mensen die dus wel gewoon de ‘preggoproof’ sushi eten🤔
3 jaar geleden
Reactie op Eeef
Ik heb dit dus ook een keer gehoord: ‘kruisbesmetting’ en daarom al mn hele ...
Dat risico durf ik persoonlijk wel te nemen. Ik zal niet bewust rauwe vis gaan eten natuurlijk, omdat ik weet dat je daar ziek van kan worden. Maar ook dan is het niet zo dat je er per definitie ziek van wordt. Als er dan per ongeluk een klein schilfertje rauwe vis aan mijn vega sushi zit, is de kans wel héél klein dat ik daar ziek van word.
Maar iedereen moet doen waar ie zich goed bij voelt natuurlijk! Over een paar maandjes kun je weer losgaan.
Krijg door dit topic helemaal zin in sushi, ga het deze week maar weer eens bestellen 😅