Lieve moeders,
Mijn zoontje is nu 21 maanden. Ook hebben wij ook een hondje 馃惗 beagle die heel lief is maar ook veel aandacht vraagt. Ik voel mij continu schuldig naar hem omdat we na een dag werken toch aandacht hebben voor onze zoon. Overdag ga ik 2x terug voor de hond om hem uit te laten (rij soms op en neer naar strand), neem hem overal mee naartoe maar toch voel ik mij continu schuldig. Mijn vriend doet er ook weinig mee dus komt echt allemaal op mij aan. Ik ga mij steeds meer irriteren aan hem en merk dat ik er niet meer van geniet. Vandaag was de druppel tijdens het wandelen moest ik mijn zoontje tillen + hond uitlaten , de riem raakte in de knoop, kwam tegen mijn gezicht aan (tand door mijn lip) dus ben echt huilend naar huis gelopen. Mijn gevoel zegt ik wil een ander baasje zoeken, eentje waar die 100% aandacht krijgt die hij verdiend, andere kant wil ik hem niet kwijt.
Ook met het zicht dat er evt een 2e baby aan komt weet ik helemaal niet meer hoe ik het moet doen. Herkennen jullie dit met een hond? En snappen jullie mijn idee om hem over te plaatsen?
Liefs