15 Reacties

4 jaar geleden

.

4 jaar geleden

Wij hebben niet echt plek in de voortuin voor borden dus ik ga weer voor een leuke raamsticker net zoals toen ik mijn eerste kreeg. Die komt er pas te hangen als ons meisje geboren is

4 jaar geleden

Reactie op SusanneNuijen

Wij hebben niet echt plek in de voortuin voor borden dus ik ga weer voor ee ...
Ook erg leuk! Heb ik ook naar gekeken en daar zijn de ideeën ook eindeloos in. 😊

4 jaar geleden

Reactie op SusanneNuijen

Wij hebben niet echt plek in de voortuin voor borden dus ik ga weer voor ee ...
Dat gaan wij ook doen. Een mooie grote sticker op het raam aan de voorkant van het huis. De naam van de baby als sticker en dan in de kleur passend bij het geslacht. Blauw/roze.

4 jaar geleden

Ik heb deze gemaakt! Zwarte stift heb ik overgeverft! Is nu groen en blauw.. komt op een paal met een nest erbovenop

4 jaar geleden

Ik heb deze gemaakt! Hij komt op een paal met een ooievaar s nest erop. De letters heb ik geverft met blauwe en groene verf

4 jaar geleden

Reactie op Mndy86

Ik heb deze gemaakt! Hij komt op een paal met een ooievaar s nest erop. De ...
Ontzettend leuk! Ook leuk dat je gaat voor een ooievaarsnest. 😃

4 jaar geleden

Heel erg leuk zo'n nest! Ik heb deze beschuit met muisjes deurhanger ruim 5 jaar geleden voor onze dochter gemaakt en die kunnen we nu weer hergebruiken.

4 jaar geleden

Hier is het 'gebruikelijk' dat vrienden en buren dat doen. Houd ik me in ieder geval echt niet mee bezig 🙈🤪

4 jaar geleden

Reactie op Josehp

Heel erg leuk zo'n nest! Ik heb deze beschuit met muisjes deurhanger ruim 5 ...
Oh wat leuk!! Heel gaaf en tof dat je hem weer kan gebruiken 😃

4 jaar geleden

Reactie op Annaghha

Hier is het 'gebruikelijk' dat vrienden en buren dat doen. Houd ik me in ie ...
Oh serieus? Haha wat leuk! Nog nooit gehoord, maar wel een erg leuke verrassing! 😃

4 jaar geleden

Echt super leuk! Wij gaan voor een raamsticker of raamtekening. Had deze bij onze 2e, raamtekening stond er al eerder op, na de bevalling naam en datum erin gezet

4 jaar geleden

Reactie op Naatj13

Echt super leuk! Wij gaan voor een raamsticker of raamtekening. Had deze bi ...
Ontzettend lief! 😍

4 jaar geleden

In onze kameradengroep plaatsen we met de dames uit de groep een ooievaarsnest met een bordje "landingsplaats" in de week dat de (bijna) mama met verlof gaat. De mannen plaatsen dan een dag na de geboorte de ooievaar. Heel erg leuk gebruik!

4 jaar geleden

Bij ons is het gebruikelijk dat de familie dit regelt... de opa’s en oma’s zijn er al druk mee maar wij mogen er niets van weten 😂 verrassing!