18 Reacties

2 jaar geleden

Niks om je druk over te maken. Klinkt gewoon als een prima dreumes. Mijn dochter is niet anders.

2 jaar geleden

Als je het niet vertrouwd, zou ik je zorgen bespreken op het consultatie bureau en anders bij de huisarts.

2 jaar geleden

Reactie op tessa13696

Als je het niet vertrouwd, zou ik je zorgen bespreken op het consultatie bu ...
Bedankt. Ik ga even langs de huisarts. Ben van België en heb tot 24 maand geen nieuwe afspraak bij het CB

2 jaar geleden

Reactie op Mouch

Bedankt. Ik ga even langs de huisarts. Ben van België en heb tot 24 maand g ...
Misschien kun je bellen? Ik kan gewoon bellen. Lorenzo hoeft ook pas bij 2 jaar weer heen. Maar ik kan altijd bellen als ik iets heb.

2 jaar geleden

Of eens langs een kinder-fysiotherapeut gaan. In ieder geval gewoon ergens langs gaan om hè vragen te stellen, al is het maar om de onzekerheid bij jou weg te nemen. Ook dat is belangrijk!

2 jaar geleden

Goh mss om je wat gerust te stellen, mijn zoontje liep paar maanden terug aan de hand goed maar daarna zoals jij het zegt wou hij totaal niet meer maar dan plots een tijdje later kon hij zelfstandig lopen… ieder kind is natuurlijk anders. Maar ik denk niet dat je je zorgen moet maken… de mijne zegt enkel maar papa 🥲

2 jaar geleden

Mijn zoontje is 17 maanden en loopt nog helemaal niet zelfstandig, wel aan de hand maar dan is het net iemand die enorm dronken is haha 😂 Dus denk dat je je inderdaad niet druk hoeft te maken

2 jaar geleden

Mijn dochter is over kleine twee weekjes al 18 maandjes en kan ook nog niet zelfstandig lopen. Ook niet aan de hand. Ze kan ook nog niet opstaan, alleen optrekken. Ze loopt ook niet langs de bank zeg maar. Ook praten kan ze niet hoor 😅 papa en opa zegt ze. En “eten” kan ze zeggen. No worries, iedereen is anders. Alles komt goed 🥰 En mocht je toch zorgen hebben dan kun je misschien contact op nemen met het consultatiebureau?

2 jaar geleden

Dit klinkt als een heel normale ontwikkeling. Maar als je je zorgen maakt, kun je altijd een arts of fysiotherapeut of zo bezoeken. Maar geloof me: dit is echt geen rare ontwikkeling.

2 jaar geleden

Misschien een stomme vraag. Maar zijn de schoentjes groot genoeg? Hier kwam er maar geen vooruitgang in het stappen. Toen ik eens naar de schoentjes ging kijken bleek dat 1 paar te klein was en de ander erg krap. Nu weer nieuw schoenen en ze stapt weer als een malle rond 😅

2 jaar geleden

Reactie op Bloesem

Misschien een stomme vraag. Maar zijn de schoentjes groot genoeg? Hier kwam ...
Goede stevige schoenen zijn sowieso belangrijk ja! 🙌

2 jaar geleden

Reactie op Marianne123

Dit klinkt als een heel normale ontwikkeling. Maar als je je zorgen maakt, ...
Dit dus!

2 jaar geleden

Reactie op Bloesem

Misschien een stomme vraag. Maar zijn de schoentjes groot genoeg? Hier kwam ...
Ik ga zijn schoenen eens checken!

2 jaar geleden

Reactie op Mouch

Ik ga zijn schoenen eens checken!
En? Waren zijn schoentjes nog de goede maat?

2 jaar geleden

Reactie op Bloesem

En? Waren zijn schoentjes nog de goede maat?
We hebben op zijn blote voeten geprobeerd en wonder boven wonder liep hij gewoon terug los. Je had dus gelijk. Ik ga nu op zoek naar andere schoenen! Bedankt voor de tip

2 jaar geleden

Reactie op Mouch

We hebben op zijn blote voeten geprobeerd en wonder boven wonder liep hij g ...
Maar doen jullie hem gelijk smorgens de schoenen aan dan?

2 jaar geleden

Reactie op Mouch

We hebben op zijn blote voeten geprobeerd en wonder boven wonder liep hij g ...
Oh wat fijn dat het dit was 😄 Niks ernstigs gelukkig

2 jaar geleden

Reactie op SCREURSS

Maar doen jullie hem gelijk smorgens de schoenen aan dan?
Als hij naar de opvang gaat wel.