5 Reacties
5 jaar geleden
Bij mij heeft acupunctuur niet geholpen helaas. Homeopathie ook niet. Ik heb zofran waardoor ik nu eten binnen kan houden. Wordt niet door alle artsen voorgeschreven. Weet niet of je dit al geprobeerd hebt.
5 jaar geleden
Bij mij enorm geholpen.. kwam wel terug na 3 weken nog een keer laten prikken en was weer weg! Het kan in en geval geen kwaad om het te proberen ;) ik had verblijfsnaaldjes die blijven zitten.. misschien dr het daarom wel hielp?!
5 jaar geleden
acupunctuur geprobeerd maar hielp helaas niet. Bij andere kwalen had het wel effect.
Ik was misselijk van week 5/6 t/m week 14 zowel dag en nacht. Ik at ochtends altijd fruit op nuchtere maag, sinds ik dat heb weggelaten en eerst een cracker eet, havermout of een broodje gaat het beter.
De verloskundige vertelde dat als je lest hebt van stress of zorgen dit normaliter ook een vervelend gevoel geeft in de buik, en dat dit bij zwangerschap nog een tikkie erger kan worden. Daarnaast zeer regelmatig eten. Ongeveer elke 2 uur, en de zwaarste maaltijd rond de lunch.
5 jaar geleden
Ik ben minder misselijk dan tijdens de eerste zwangerschap zonder acupunctuur. Maar ik denk niet dat het het wondermiddel is voor mij. Emesafene sowieso ook nodig en dan nog niet lekker. Eten blijft wel binnen 馃憤. Hoop dat het voor de 20ste week over is net als bij de eerste. Sterkte!