8 Reacties

één jaar geleden

Nee. En daar kan je ook echt nog geen uitspraken over doen. Het ene kind is het andere niet, het ene kind is ontzettend druk, heeft een korte spanningsboog, wordt snel boos terwijl het andere kind zich goed kan concentreren ect. Ik vind het zelf nog al wat om er al een aanname over te doen. ADHD merk je meestal pas vanaf 3 a 4 jaar en vaak krijg je pas rond een jaar op 6 een diagnose.

één jaar geleden

Haha ja wacht tot je die van mij ziet… Maar hoef er ook geen stempel op te plakken maar moesten er mensen nu ook al een vermoeden hebben kunnen we wel wat ervaringen over delen.

één jaar geleden

Reactie op gudruny

Haha ja wacht tot je die van mij ziet… Maar hoef er ook geen stempel op te ...
Geloof mij heel vaak zijn het fases. Lees deze topic even. Je bent niet alleen 😂 https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-april-2021/het-leven-met-een-dreumes-valt-me-zwaar-xKJGB0

één jaar geleden

Reactie op SCREURSS

Geloof mij heel vaak zijn het fases. Lees deze topic even. Je bent niet all ...
Amai, haha en ik maar zoeken naar een topic met de naam ADHD maar vond dit niet. Dit is inderdaad allemaal heel herkenbaar maar zie dat het topic gesloten is? Ik ben net met mijn zoontje van een vlucht van 2,5u vliegen gestapt en uitgescholden door de vrouw voor mij omdat mijn zoontje te druk was 🙄 ze moest eens weten wat ik in die 2,5u allemaal uit de kast heb moeten halen om hem toch een beetje rustig te houden. Niet huilen ofzo maar die jongen heeft energie voor 10.

één jaar geleden

Ik dacht het ook inderdaad maar als ik hier door verschillende onderwerpen heen lees zijn er veel, denk vooral jongetjes, die op dit moment extreem druk zijn, waaronder dus ook mijn zoontje.

één jaar geleden

Je kan daar nu echt nog niet zeker van zijn. ..

één jaar geleden

Reactie op gudruny

Amai, haha en ik maar zoeken naar een topic met de naam ADHD maar vond dit ...
Nah wat een **** die vrouw! Zó onaardig. Niets van aantrekken hoor, haar kinderen zijn vast en zeker allemaal engeltjes of moet je enorme medelijden mee hebben met zo een moeder 🫢

één jaar geleden

Er zijn meer redenen waardoor een kind druk gedrag vertoont. Kan ook gewoon een lekker beweeglijk kind zijn met veel energie. ADHD is niet alleen druk zijn he! Dus hou op met stempels :) Heb zelf ADHD, en dat belemmert vooral op andere dingen dan behoefte aan bewegen