23 Reacties

5 jaar geleden

Ik weet niet of dat handig is, maar wij hebben gewoon stickervellen gekocht via bol. Daarop vond ik link naar een template en daar alle adressen ingevuld. Eventueel kan je er ook een extra afbeelding bij doen ofzo...

5 jaar geleden

Zo doen wij het ook. Een gewoon stickervel en thuis zelf printen.

5 jaar geleden

Kaartje2go

5 jaar geleden

leuke topic. Ik volg mee

5 jaar geleden

'Mailbook' werkt top! Voor zowel het verzamelen van adressen, als eventueel afdrukken. Wat je ook kunt doen is exporteren naar Excel oid en zelf via word adresstickers maken. Vind ik zelf teveel gedoe, maar zou een optie kunnen zijn als je het via de site te duur vindt.

5 jaar geleden

Ik heb ze besteld via print123.nl je moet ze wel zelf aanleveren in Exel maar het staat goed op de site uitgelegd hoe je dit kunt doen🤗

5 jaar geleden

Vistaprint.nl

5 jaar geleden

Reactie op Catlover27

Ik weet niet of dat handig is, maar wij hebben gewoon stickervellen gekocht ...
Dit hebben wij ook gedaan 😊

5 jaar geleden

Word microsoft?

5 jaar geleden

Reactie op Flower20

Vistaprint.nl
Moet je hier ook via excel aanleveren of anders?

5 jaar geleden

Geen antwoord op je vraag.. Maar ik vond het leuk enveloppen te schrijven in verlof periode. Kocht vooraf de goede maat enveloppen voor de geboortekaartjes.

5 jaar geleden

Reactie op Catlover27

5 jaar geleden

Ik heb een dymo labelprinter. Print straks alles daarop uit. Maar een stickervel in de printer kan ook prima

5 jaar geleden

Reactie op Catlover27

Heb je een linkje?

5 jaar geleden

Hoe werkt vistaprint dan? Ik zie geen mogelijkheid om een bijv. een Excel met adressen te uploaden?

5 jaar geleden

Ik heb gewoon etiket stickers van de hema besteld voor een euro en daar de adressen op geschreven. Kan ik die straks makkelijk op de enveloppen plakken als die met de kaartjes binnen komen. Misschien een budget tip?

5 jaar geleden

Ik heb deze etiketvellen besteld, via de link op de voorkant kom je in een ontwerp tool waarin je een excelbestand kan downloaden waar je dan je adressen in zet. Die kan je dan importeren. Ik ben niet mega technisch maar was goed te doen! Je kan de etiketten leuk ontwerpen met plaatjes/lettertype etc. Ze passen gewoon in onze printer.

5 jaar geleden

Ik heb ze bij kaartje2go besteld. Kun je gewoon excel met adressen uploaden

5 jaar geleden

Kan iemand ook aangeven welk merk je hebt gekocht of een linkje van de stickervellen geven van Bol.com? Ik wil ook graag bestellen 🙂 Maar er is zoveel keus en zoveel formaten. De stickervellen worden bij mijn zusje geleverd en ik maak dan het bestandje met adressen, zodat ze die kan printen.

5 jaar geleden

Ik heb enkel libre office op pc staan. En daar maakte in met hulp van jou tube eerst een database met alle adressen, en daarna ook gewoon etiketten afgedrukt. Koste wat tijd, maar zit toch thuis, dus geen moeite