23 Reacties
5 jaar geleden
Ik deed dat afgelopen week.
Dat was een makkelijk klusje. Veel makkelijker, vind ik, dan beslissingen nemen over welke babycook en welke buggy en welke ...
Adressenlijst check, geboortelijst nog lang geen check.
5 jaar geleden
Ik heb een lijstje aangelegd met mensen die ik niet moet vergeten een kaartje te sturen, die niet in mijn standaard kerst/verjaardagskaarten adressenboekje staan. Tijdens mijn verlof ga ik hun adressen eens opvragen en enveloppen schrijven, denk ik.
5 jaar geleden
Ik ga adresstickers printen.. heb er een ooievaartje aan toegevoegd om het wat op te leuken 🥰
Dan hoeven we dalijk alleen maar te vouwen en te plakken. 😁
5 jaar geleden
Adressen verzamelen vorig jaar gedaan, we zijn toen getrouwd. Ik ga binnenkort even update doen ivm aantal verhuist en dan ga ik ze op stickervel printen. Dan is het plakken als de kaartjes en enveloppen binnen zijn.
5 jaar geleden
Ik heb mijn telefoonlijst nagelopen wie er een kaartje zouden moeten en eventueel oudere familieleden+werklocatie toegevoegd. Mensen waar ik in deze digitale lockdownperiode geen nummer van heb verdienen sowieso geen kaart. ;-) had nu vooral al de lijst van de oudste en onze bruiloft om adressen van te gebruiken.
Enveloppen liggen geschreven en met postzegel klaar.
5 jaar geleden
Adressen zitten sinds 2 weken in een excel bestandje. Heb me gebaseerd op contacten in gsm aangevuld met vriendenlijst insta en fb (natuurlijk daarin dan gekozen wie wel of niet). Voordeel excel is meteen uittellen van aantal kaartjes en zegels die we nodig hebben.
Adresstickers gaan we binnenkort ontwerpen en bestellen via vistaprint.
Enveloppes en zegels laat ik al komen als kaartje gekozen is (formaat hangt af van kaartje natuurlijk). Dan kunnen we stickers al plakken en adressen noteren op de enveloppes, moeten we na de geboorte enkel kaartjes in de enveloppes doen en op de bus doen ☺️
5 jaar geleden
hier intussen alle enveloppen al geschreven 😁 ik ben graag voorbereid
5 jaar geleden
Reactie op Stef85
Je kan heel handig in de post NL app adressen verzamelen. Je kan mensen via ...
Ik wist dit niet! Ben hier gelijk mee aan de slag gegaan, bedankt voor de tip!
En dan nog krijg ik allemaal adressen via Whatsapp binnen🤣
5 jaar geleden
We hebben nog een ouderwets adres boekje had al veel adressen van een aantal vrienden en collega's heb ik op de ap gevraagd ben vandaag begonnen met de adres stickers en een proefdruk besteld voor het kaartje we weten niet wat het gaat worden.
5 jaar geleden
Ik heb via kaartje2go een proefdruk van het geboortekaartje laten opsturen.
Daar kan je ook alvast van te voren de enveloppen bestellen ( die krijg je dan vaak met korting als je dat combineert met geboortekaartje, aliexpress heeft ook enveloppen voor weinig) de enveloppen moet je dan van te voren betalen en je krijgt een kortingscode die je kan invoeren bij het bestellen van het geboortekaartje straks zodat je de combi kaartje en enveloppen korting krijgt. Via aliexpress heb ik sluitzegels besteld met een hartje erop, vond die echt wel te duur via nederlandse site, maar vind het wel mooi een sluitzegel.
Ik heb de enveloppen al binnen en al geschreven, heerlijk gevoel dat ik me daar straks niet meer druk mee hoef te houden maar echt maximaal kan genieten van het verlof (#lekkerluizijn). :)
Zou het je aanraden.
Succes. 😍
VRIEND
5 jaar geleden
Dag Ladies,
Wij willen graag een standaard Nijnjte kaartje. Deze hebben we gevonden bij Wijgeboortekaartjes. Hier in vermelden ze dat dat enveloppen Not-included zijn. Denk dat wij bij Bol.com de enveloppen bestellen en al gaan schrijven.(We zijn afgelopen April- #1ste Corona Golf getrouwd) dus wij houden die lijst aan. Super makkelijk.
5 jaar geleden
Reactie op HapPenis
Dag Ladies,
Wij willen graag een standaard Nijnjte kaartje. Deze hebben we ...
Wij hebben ook een kaartje via wijgeboortekaartjes, en heb voor nog geen 30 euro een stuk of 80 enveloppen bij hun besteld. Als het kaartje in een gewone standaard enveloppe past is het goedkoper om ergens anders te kopen misschien, maar als t een beetje een afwijkende maat is vind ik het dus bij hunzelf ook niet heel erg duur! Je moet ze alleen los bestellen inderdaad, maar dan heb je ze ook al eerder in huis om rustig te kunnen schrijven