12 Reacties
5 jaar geleden
Als je naar vergelijking van de consumentenbond kijkt komen eigenlijk alle matrassen van ikea beter uit de test dan die van Aerosleep. Ik zou zeggen: bespaar jezelf het geld en geef het lekker uit aan wat anders ❤️
5 jaar geleden
Ik wilde eerst heel graag een aerosleep, maar na wat speurwerk en uitzoeken heb ik besloten voor een van ikea te gaan. Die van 40 euro om precies te zijn. Aerosleep is in mijn opinie een verkoop praatje.
5 jaar geleden
Consumentenbond geeft ABZ overigens een dikke onvoldoende, dus die viel bij mij meteen al af! Ik ben voor een Aerosleep gegaan, met alleen een hoeslaken want dat zou het beste zijn.
Ikea zal ongetwijfeld minimaal net zo goed zijn, Consumentenbond is inderdaad lovend.
5 jaar geleden
Het eerste wat de kraamzorg deed met Aerosleep was hem verwijderen. Als een kruik gaat lekken blijft het hete water in de Aerosleep staan. Tja...
5 jaar geleden
Reactie op marjam36
Wij hebben een ledikant van 140x70 centimeter en Ikea heeft deze maat niet. ...
Wij hebben hetzelfde. Ikea heeft idd geen 140×70 dis we willen ook voor de aerosleep gaan want de rest komt slechter uit de test. Of een molton nodig is vraag ik mij ook af.
5 jaar geleden
Wij hebben gekozen voor de aerosleep met matrasbeschermer en daarover een aerosleep hoeslakentje. Waarom? Het geeft me een fijner gevoel dan alle andere matrassen, dan geef ik er voor de veiligheid en eigen gemoedsrust liever meer geld aan uit ;-)
5 jaar geleden
Wij zijn ook voor Ikea gegaan naar aanleiding van het onderzoek van de Consumentenbond.
5 jaar geleden
Toen wij een matras moesten uitzoeken zei de verkoper ja je hebt aerosleep maar wij zijn ook allemaal groot geworden op een normaal matras. Mijn zoon was / is een buikslaper. Toen hij op zijn buik kon draaien was zijn nek ook al sterk genoeg om niet te stikken. Aerosleep werkt overigens alleen met speciale hoeslakens als je een molton gebruikt werkt het denk niet meer, maar hier heb ik geen ervaring mee. Uiteraard moet iedereen doen waar je jezelf prettig bij voelt!
5 jaar geleden
Wij hebben een Aerosleep genomen(70x140). Maar de eerste paar weken halen we de topper eraf en doen er gewoon een laken op.
Dit omdat een baby de eerste weken nog moeite kan hebben met zijn temperatuur regulatie. En die topper ventileert te goed zegmaar.