5 Reacties
één jaar geleden
Reactie op xikkiex
Mijn dochtertje heeft er ook last van maar komt ook door het slijm wat naar ...
Dank je wel voor je reactie! Heb je nog tips ertegen? We doen al neusspray, hoestdrank, bed schuin omhoog en een teiltje met heet water zodat de lucht niet te droog is
één jaar geleden
Hey! Hier ook een meisje die vanaf maart al aan het hoesten is, eindelijk is ze ervan af. Ik ben heel vaak naar de dokter geweest met haar en werd steeds weggestuurd met ‘is een verkoudheid gaat wel over’ tot ik bij een van de andere huisartsen kwam en die vroeg of ik al een puffer heb geprobeerd. Dat was mij nog niet eerder aangeboden en ik heb dat genomen. Eerst deed ik het maar 1x per dag voor dat ze ging slapen maar dat gaf geen verschil. Toen zeiden ze nee doe het echt 4x per dag. En dat deed ik toen en dat heeft zoveel geholpen!! Nu hoest ze echt beduidend minder!! Misschien dat zo’n puffer voor jouw kindje ook kan helpen. Toen ze echt verkouden was met snot gebruikte ik ook hoestdrank en neusspray, maar lees dat je dat al doet. Succes!
één jaar geleden
Misschien extra vitamine geven. Ons zoontje krijgt vit d, visolie dagelijks en dan als hij minder fit is extra vitamine c en euchinaforce van een goed merk zoals vitaminfit of vitakruid. Verder smeren met verkoudheidsolie van Groene Linde of een diffuser aan op de slaapkamer. Masseren van de voetjes tussen de tenen de zwemvliezen uitmelken werkt bij t los krijgen van slijm. En veel groente en fruit door de dag heen.