16 Reacties

2 jaar geleden

Lees mee, hier precies hetzelfde…

VRIEND

2 jaar geleden

Ik lees ook mee…. Iemand tips? Is dit een fase?🙏

2 jaar geleden

Hier ook al 3 dagen achter elkaar. Ik geef haar dan een speentje en ik haal haar sowieso niet voor 6 uur uit bed, want anders gaat ze daaraan wennen. Ik heb gemerkt dat ze na een aantal keer weer in slaap valt tot een uur of 7. Dus misschien is dat een tip 😅.

2 jaar geleden

Reactie op Nisaa

Hier ook al 3 dagen achter elkaar. Ik geef haar dan een speentje en ik ha ...
🙈 vanmorgen geprobeerd met neerleggen, ze gaat namelijk staan in bed en roept dat haar slaapzak open moet en mama tillen.. 😁 Elke x na een kwartier terug om haar neer te leggen. De babyfoon uitgezet voor mezelf 🙈 (zij slaapt boven wij beneden dus horen haar anders niet) niet leuk maar hier is altijd de richtlijn geweest niet voor 7 uur uit bed. Werkte super goed en op een enkele uitzondering na accepteerde ze dit altijd. Vanmorgen begon ze om 6 uur 🥴 ze trapte er niet in om weer te gaan slapen maar ga dit proberen vol te houden als ze morgen weer vroeg is 😂 CHAN1989 hoe oud is je dochter, zou het slaapregressie kunnen zijn? Dat vermoed ik hier wel... Schijnt dat het straks weer beter gaat en je gewoon het 'ritme' dat je hebt aan moet houden. Weet niet of je er wat aan hebt maar denk dat het helaas uitzitten is 🙈 Ze slaapt overdag wel een mooie ruk dat scheelt misschien nog.😜

2 jaar geleden

Oh ik herken het. En ook mijn stelregel is niet voor 7 uit bed. Maar ook nog eens met dat uur verschil waar ze nog niet aan gewend is. vanochtend vanaf 5 uur huilen en jammeren. Niet fijn. 😔

2 jaar geleden

Reactie op MamaM93

🙈 vanmorgen geprobeerd met neerleggen, ze gaat namelijk staan in bed en ro ...
Ze is bijna 19 maanden. En hier gaan we rond 7.15 a 7.30 al de deur uit. Maakte haar voorheen uiterlijk om 6.45 wakker. Ook ik zat te denken aan slaapregressie, maar vind het erg lang duren🙈 ze is momenteel wel onwijs hard aan het gaan in haar ontwikkeling. Haar woordenschat gaat heel hard, dingen nadoen, alles zelf willen doen echt alles gaat ineens snel.

2 jaar geleden

Reactie op Chan1989

Ze is bijna 19 maanden. En hier gaan we rond 7.15 a 7.30 al de deur uit. Ma ...
Zo lastig 🙈 Hopen dat dit het is, vooral door haar ontwikkeling lijkt het wel zo te zijn. Heb gelezen dat het zo'n 2 tot 6 weken kan duren. Misschien wordt het dan gauw beter 🤞

2 jaar geleden

Reactie op MamaM93

Zo lastig 🙈 Hopen dat dit het is, vooral door haar ontwikkeling lijkt het ...
Laten we het hopen! Misschien wordt zij dan ook een stuk gezelliger met meer slaap🙈

2 jaar geleden

Hier dus ook al paar dagen 5uur wakker😵‍💫 houden jullie dan gewoon 1 slaapje aan of bied je ze dan gewoon 2 slaapjes aan?

2 jaar geleden

Reactie op d-emelssa

Hier dus ook al paar dagen 5uur wakker😵‍💫 houden jullie dan gewoon 1 slaa ...
Nachten gaan wel goed. Het is wel echt van 19 uur tot 5 slapen. Dus 1 slaapje, behalve als ze het echt niet trekt dan 2 slaapjes.

2 jaar geleden

Reactie op Chan1989

Nachten gaan wel goed. Het is wel echt van 19 uur tot 5 slapen. Dus 1 slaap ...
Hoelaat doe je haar dan naar bed? Ik heb vanmorgen dus van 9:30-10:30 na bed gedaan zodst xe vanmiddag nog uur kan slapen in de hoop dat ze niet te vermoeid raak😬

2 jaar geleden

Reactie op d-emelssa

Hoelaat doe je haar dan naar bed? Ik heb vanmorgen dus van 9:30-10:30 na be ...
Ligt eraan hoelaat ze wakker word. Meestal tussen 15 a 16 uur nog een klein dutje

2 jaar geleden

Reactie op Chan1989

Ligt eraan hoelaat ze wakker word. Meestal tussen 15 a 16 uur nog een klein ...
En als je 1 slaapje doet als ze 5u wakker is

2 jaar geleden

Vandaag is ze om 11 uur naar bed gegaan. Ze viel in slaap op mijn schoot. Op het kdv meestal om 12.30, maar daar is ook veel meer afleiding dan thuis.

2 jaar geleden

Ik moet er wel bij zeggen, dat we haar niet wakker maken als ze 1 of 2 slaapjes doet. Heb ik nooit gedaan. Behalve als ze 2 slaapjes heeft en ze is om 17 uur nog niet wakker, dan maken wij haar wakker ivm avond eten. En hier is in de avond naar bed brengen ook nooit een probleem geweest

2 jaar geleden

Hier heeft ze corona😫 dus hoop dat ze beter gaat slapen zodra ze beter is🙏 ik vind wakker maken eigelijk ook niet leuk maar k merk dat als slapen goed gaat en ze slaapt langer als 2u in de middag dat ze dan weer eerder wakker word in de ochtend