57 Reacties

5 jaar geleden

Ik lees mee😀

5 jaar geleden

Deze hebben ze bij Hema.. Ik ga 'm morgen aanbreken, meen te herinneren van afgelopen kerst. Dat hij vrijwel naar Bubbels met alcohol smaakt

5 jaar geleden

Wijntjes weet ik niet, van wat ik heb gehoord en gezien is dat best moeilijk en veel zoetig / sparkling 😖. Ik heb dit flesje van Faber (Gall & Gall) staan maar nog niet gedurfd. Maar wat ik heel lekker vindt is Seedlip gin (Spice) met tonic! Met ijs en wat komkommer erin bijv ... Goede wijn lees ik ook mee maar mijn verwachtingen zijn niet zo hoog 😬 een goed glas rode wijn volgend jaar is denk ik maar iets om naar uit te kijken

5 jaar geleden

Bij de gall&gall hebben ze champagne van Faber die is goed te doen En op deze site staan verschillende wijnen https://www.vinetiq.eu/nl-be/non_alcoholisch.html Maar die heb ik nog niet geproefd

5 jaar geleden

Reactie op riri88

Wijntjes weet ik niet, van wat ik heb gehoord en gezien is dat best moeilij ...
Die fles wijn maar klaarzetten op je nachtkastje, zodra de baby geboren is. Kan je meteen genieten😜😜

5 jaar geleden

Deze hebben ze bij Hema.. Ik ga 'm morgen aanbreken, meen te herinneren van ...
Deze is hier favoriet! Je proeft haast geen verschil! Wij hebben ‘m meerdere keren gebruikt om onze zwangerschap aan te kondigen :)

5 jaar geleden

Let op met de alcohol vrije producten. Bij veel producten is het zo dat als er geen 0.0% op staat, maar wel alcohol free/vrij dat er toch iets van alcohol in zit.

5 jaar geleden

In de aldi hebben ze een soort van 0,0 Bellini. Zeer lekker!

5 jaar geleden

Reactie op riri88

Wijntjes weet ik niet, van wat ik heb gehoord en gezien is dat best moeilij ...
Ja, ik heb ook het idee dat de alcohol vrije bubbels beter zijn dan die zonder bubbels... Maar misschien dat iemand nog een goede tip heeft! En die Seedlip gin, is dat een alcohol vrij gin? Ook lekker een gin tonic!

5 jaar geleden

De 0,0 roséwijn is erg lekker! Weet even de naam niet maar je vind hem bij de vomar en jumbo sowieso in de wijnschappen!

5 jaar geleden

Reactie op Essssy

Ja, ik heb ook het idee dat de alcohol vrije bubbels beter zijn dan die zon ...
Yes helemaal alcoholvrij 👌🏻

5 jaar geleden

En welke alcohol vrije rode wijn ?? Die mis ik echt :(

5 jaar geleden

Reactie op aprilbabyx

En welke alcohol vrije rode wijn ?? Die mis ik echt :(
Ik ook 😊 meeste alcoholvrije rode wijn die ik heb geprobeerd smaken gewoon naar druivensap 🤣 beetje jammer

5 jaar geleden

Ik ook 😊 meeste alcoholvrije rode wijn die ik heb geprobeerd smaken gewoon ...
Haha ja ik heb dat ooit een keer geproefd, had het meteen door dat het 0,0 was

5 jaar geleden

Deze (van de grapedistrict) is erg lekker! Bubbels zijn sowieso beter dan ‘gewone wijn’. Die is vaak echt niet lekker...

5 jaar geleden

Deze hebben ze bij Hema.. Ik ga 'm morgen aanbreken, meen te herinneren van ...
Ja! Deze is top! Ik heb deze gister op een bruiloft leeg gedronken. Niemand die iets door had en nog lekker ook🤣

5 jaar geleden

Ik vind deze van de Jumbo lekker. Hebben ze ook in chardonnay.

5 jaar geleden

La tulipe sparkling rose is heel lekker! En afgelopen weekend 0.0 gin tonic gehad 😍 no ghost in a bottle, hebben ze in verschillende smaken, echt een aanrader!

5 jaar geleden

Faber is een lekkere en ik had laatst Canei 0,0 die smaakt ook nog wel naar echte wijn. 🤣

5 jaar geleden

Alles van Faber indd.