9 Reacties

5 jaar geleden

Bij mij wisselt dit af... De ene keer opvliegers dat ik me te pletter zweet of ik heb het mega koud. In bed leg ik een waterkruik, dan warmt mijn bedje lekker op. Blijft ook heel de nacht lekker warm. Wij hebben de fleece matras hoezen en die zijn lekker warm, ik kan alleen niet vergelijken met flanel.

5 jaar geleden

Ik heb een elektrische (onder)deken die ligt onder mijn matras hoes. Een half uurtje voordat ik naar bed ga zet ik die aan zodat mijn bed lekker warm is als ik erin ga liggen. Als ik ga slapen zet ik hem gewoon uit. Ik vind een koud bed echt niet fijn en als ik koud ben word ik snachts ook echt niet warm馃槄

5 jaar geleden

Flanel! Ik ZWEER bij Flanellen lakens en een molton matrasovertrek 馃槏 je kruipt nooit in een koud ben en is snel lekker warm. Daar bovenop een zwaar deken van Solemio (zoek maar eens op, is pure nostalgie van de grootouders) en ik slaap als een roos... of toch tot ik moet gaan plassen 馃檮馃槀

5 jaar geleden

Reactie op Ravenmom

Flanel! Ik ZWEER bij Flanellen lakens en een molton matrasovertrek 馃槏 je kr ...
Bed dus 馃檲

5 jaar geleden

Ja ik heb het zo vaak koud s avonds voor ik ga slapen nu slaap ik op een fleece kleed dat is een trucje wat ik geleerd heb op scouting. Het fleece kleed hou warmte makkelijker vast. Zelf vind ik het ook fijn om een dekbed en een slaapzak over me heen te hebben, maar dat had ik al voor mijn zwangerschap

5 jaar geleden

Ik heb en flanel matrasovertrek en flanel dekbedovertrek en heb t dan eigenlijk vrijwel meteen warm. Gebruik nu een kruikje als ik in bed ga liggen ook. Gebruik sporadisch eens fleece maar daar ga ik echt te veel van zweten daarna dus dat vind ik niet chill.

5 jaar geleden

Ik heb het mijn hele leven al koud, lekker een elektrische onderdeken in bed en een fleece dekentje extra over me heen op hele koude nachten en het is heerlijk warm 馃ザ

5 jaar geleden

Een kruikje, alvast op je plek leggen voordat je je bed ingaat. En wij hebben 1 dekbed + een dikke sprei van de zara op bed liggen. Kruik gebruik ik daarna voor m鈥檔 rug of bij mmn bevroren voeten hahab

5 jaar geleden

Ja, doen! Ik kocht deze 3 winters geleden en iedere keer dat 't kouder wordt, leg ik de fleece hoeslakens op. Ik merk meteen verschil. Nu gaat er ook nog een kruikje in bed ongeveer 15 min voor ik er zelf in kruip, warm genoeg voor mij 馃槉