5 Reacties
4 jaar geleden
Goedemorgen, mijn man verslikte zivh vroeger heel snel en vaak verkouden daarbij waren ook zijn amandelen groot. Deze zijn rond 6jaar verwijderd. Ons zoontje is ook vaak verkouden met opgezette amandelen maar onze dokter zegt dat ze nu eigenlijk geen amandelen meer verwijderen omdat de functie die ze wel hebben, toch belangrijker is dan dat ze helaas verslikken of verkouden zijn. Mijn man is nu dus ook altijd verkouden en heeft altijd slijm in zijn keel doordat dat niet meer tegen gehouden wordt.
Weet niet wat ze gaan doen als t net als bij jullie heel vaak is...
4 jaar geleden
Reactie op cmevdw
Goedemorgen, mijn man verslikte zivh vroeger heel snel en vaak verkouden da ...
Bedankt voor je bericht 😊
Ben ook erg benieuwd wat ze gaan doen, zoontje heeft ook dagenlang zn mondje open, eigenlijk al maanden. En als er keelonsteking is, stinkt hij ook heel erg uit zn mondje, koorts etc. Het sowiso elke twee weken raak.
4 jaar geleden
Hoi hoi,
Wij hebben een dochter van net 2 jaar, heeft dit al vanaf 8 maanden.
En ook iedere maand raak.
Ze zit inmiddels al aan de bijvoeding flesjes aangezien ze slecht eet.
Ziekenhuis wil de amandelen pas naar 3 jaar eruit halen, aangezien ze naar 3 jaar genoeg bloed in hun lichaam hebben, dat als er een bloeding komt het fataal kan zijn. Zo werd het ons uitgelegd
4 jaar geleden
Reactie op sharon12345
Hoi hoi,
Wij hebben een dochter van net 2 jaar, heeft dit al vanaf 8 maand ...
Oh jeetje wat eng!
Daar zou ik niet aan moeten denken! 😱
Bedankt voor je berichtje, ik zal eens afwachten wat de kno arts zegt. Misschien heeft hij of zij wel goede tips, om het hem gemakkelijker te maken wanneer hij verkouden is en benauwd en keelontsteking
4 jaar geleden
Oh jeetje wat eng!
Daar zou ik niet aan moeten denken! 😱
Bedankt voor je ...
Ja wij zijn inmiddels naar een ander ziekenhuis gegaan, maar daar hebben we ook de uitleg gekregen met onder de 3 jaar niet helpen. Maar inderdaad hoop dat ze wel wat tips voor je hebben. Me dochtertje is er niet benauwd bij, alleen dat ze niet eet en ze heeft al weinig bij te zetten. En vind vervelend dat ze weinig vertrouwen in het eten krijgt, aangezien ze bijna alles vloeibaar krijgt, en als ze weer beter is duurt het eventjes tot ze weer normaal eet, en eet ze weer net normaal en wordt ze weer ziek