6 Reacties
3 maanden geleden
Oververmoeid? Hier is het dan echt dat gedrag. Soms gaat ze hier al om 18u naar bed om het vol te houden
3 maanden geleden
Mijn zoontje de oudste nu 5 jaar zit nu in groep 2 had dit ook heb bijna 1 jaar een gesprek gehad hulp op school uit eindelijk was het te druk 35 kinderen in de klas hij raakte overprikkeld van de drukte en wist zich geen houding te houden na de vakantie is hij begonnen op sbo school 15 kindjes in de klas meer aan dacht en vooral rust het gaat nu een heel stuk beter.
hij is ook echt vrolijker en blijer en kan hele dagen nu. op de kiem school kon hij ma halven dagen.
Ik ben echt blij dat we dit hebben gedaan het is niet fijn om te zien dat je kind niet fijn in zijn vel zit.
Mocht school er dalijk last van hebben regelen hun begeleiding met jullie toestemming en gaan ze kijken wat hun beter kunnen doen wat hij nodig heeft
3 maanden geleden
Jahoor,
Hier ook.
Hij heeft echt moeite om de week te verwerken.
En we moeten de weekenden ook echt heel rustig houden.
Gisteren dagje movie park geprobeerd, maar dat was geen succes馃
Om 3 uur al maar richting huis omdat het teveel voor hem was. Oververmoeid馃
Nu hij weer een paar weken gewend is, is gelukkig het slaan en trappen hier een beetje verminderd.
Maar ik snap heel goed hoe je je voelt, en het is echt pittig.
Is er niet een mogelijkheid om hem een dagje in de week thuis te laten, zodat hij even kan bijtanken?
3 maanden geleden
Reactie op Patrciaa
Jahoor,
Hier ook.
Hij heeft echt moeite om de week te verwerken.
En we moe ...
Bedankt voor je reactie. Ik denk inderdaad dat ik hem een dagje ga thuishouden. Wij deden nu 2 uurtjes minder per 2 dagen. Maar misschien een hele dag nog beter. Ja het is echt pittig. Vooral omdat ik hem zo helemaal niet ken. Het is verder zo'n lieverd
3 maanden geleden
Helaas hier ook heel herkenbaar! Wij waren op vakantie geweest en dacht gisteren hou haar gezellig nog een dagje thuis kan ze even bijtanken want ze was super moe van de hele reis etc. Maar ik betrapte mezelf er op dat ik gewoon dacht pff was maar naar school gegaan. Hier uit het zich in huilbuien, boos worden om de kleinste dingen en dan snel met dingen gooien, slaan of schoppen. Vind het soms erg lastig hoe hier mee om te gaan. Op de gang zetten heeft geen zin want dan gaat ze zich gewoon omkleden in onze schoenen en jassen onder t mom van verkleden... En in iedere andere ruimte verzint ze ook wel wat leuks haha! ergens ook wel grappig maar soms heel vermoeiend.