5 Reacties
2 jaar geleden
Wow. Wat vet onprofessioneel om je kindje zo te noemen. Ik zou er hetzelfde in staan als jij. Had er op zijn minst iets van gezegd. Wist je van te voren dat ze hem maar 1 keer wilde laten slapen? Misschien kun je vragen hem wat vroeger op bed te laten leggen? Hier werkt het wel en resulteerde het in 2,5/3 uur slapen. Waardoor ze het prima redde op de dag. Wat betreft het slaan, mijn dochter had die fase ook. Maar dan vooral bij mij, in het gezicht slaan. Ik vertelde haar elke keer dat het zeer deed en ze moest stoppen. Van de een op de andere dag is het gestopt. Het is gewoon kinder-gedrag en daarbij, hebben de mensen op het KDV hier een opleiding voor gevolgd dus zouden zij moeten kunnen anticiperen hierop. Maak je niet te druk, dit gaat wel voorbij, maar ik zou wel even praten met de desbetreffende persoon!
2 jaar geleden
Reactie op CCROES
Wow. Wat vet onprofessioneel om je kindje zo te noemen. Ik zou er hetzelfde ...
Ja toch en het aparte was dat ik deze meid nog nooit had gezien, dus het eerste wat zei tegen mij zegt, kom je je draakje ophalen... uhhh excuse you!!
Hij slaapt sowieso op het kdv nu maar max 1,5 uur.
Hij heeft inderdaad wel eerder ook ons een tijdje geslagen maar dat was maar vrij kort
En precies wat je zegt, zei zeggen ja zo heftig hebben we het nog niet eerder meegemaakt, zoals ze over mijn kind praten herken ik echt helemaal niet, maar wil niet zo'n moeder zijn die denkt dat haar kind perfect is, wij zijn zelf best streng en heel consequent maar pfff
2 jaar geleden
Wow, van die opmerking mag je best iets zeggen ja! En dat slaan, dat komt wel goed, zeker als ie het thuis niet doet, waarschijnlijk een reactie op verandering. Je mag daar echt wel aangeven dat je dat gedrag niet herkent, mogelijk zeggen dat je open staat voor tips van hen aangezien zij een opleiding hebben gevolgd? Voelen zij zich meteen gezien en jij stelt je kwetsbaar op.
Al is het eigenlijk hun probleem, zij zijn op die momenten jouw kind aan het opvoeden, jij bent er niet bij, dus hoe moet jij hier iets aan doen?!
2 jaar geleden
Ik hoor elke keer als ik hem kom ophalen dat het een draakje is maar die van mij is thuis ook een draakje dus ik vind het niet erg. Ja soms denk ik, ja ik weet het nu wel.
Het slaan is echt een fase misschien kunnen ze hem beter in de gaten houden en kijken wanneer hij het doet?