5 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben dit ook de laatste tijd met ons zoontje… heel vermoeiend 😓 Hij vindt alles “eng” en is “bang”. Kinderboerderij lopen we op en nooit eng gevonden, vorige week was het opeens allemaal eng. Deze week weer niet.. haha. Denk dus echt een fase… en de nachtmerries hier ook hetzelfde! Wij moeten dus ook bij hem blijven totdat ie in slaap valt, in ons bed… weigert in zijn eigen bedje te slapen en schreeuwt het dan gewoon echt uit..

één jaar geleden

Reactie op nientje0504

Wij hebben dit ook de laatste tijd met ons zoontje… heel vermoeiend 😓 Hij ...
Ah zo zielig hè, en hoe vervelend voor jullie ook toch fijn wat herkenbaarheid te lezen🙈 Hopelijk maar weer een van de vele lastige fases en zijn ze er snel doorheen🥹

één jaar geleden

Mijn dochter is altijd wel een bang typetje geweest en voor de raarste dingen bang (terwijl andere dingen, die ik enger vindt, zij niet eng vindt!). Niet slecht slapen maar wel het gevoel dat het haar soms limiteert en daardoor meerdere keren met de kinderarts besproken. Ik heb gemerkt dat het erkennen van de angst goed is en er dan iets leuks of grappigs van te maken. Zo was ze bijvoorbeeld bang om de garage in te gaan waar onze auto staat, omdat ze ooit een auto hoorde piepen en toen bang werd. Ik heb eerst rustig met haar gezeten en alles uitgelegd waar we zijn en waar geluiden vandaan komen, en daarna heb ik spelletjes gedaan met haar en grapjes gemaakt terwijl we de garage in lopen en nu lijkt dat veel beter. Nu haar andere 100 angsten nog 😅

één jaar geleden

Reactie op lauravmr

Mijn dochter is altijd wel een bang typetje geweest en voor de raarste ding ...
Aah zielig hè! Wel fijn dat dat helpt ❤️

één jaar geleden

Vanmiddag slaapje overgeslagen omdat ze zo in paniek was. Nu papa haar proberen op bed te krijgen maar ze heeft het alleen maar over mama halen, mama missen, mama boven komen 🥹