20 Reacties

5 jaar geleden

Op google intikken arabische jongensnamen zo kan je op heel veel ideeën uitkomen. Ik zelf heb het op deze manier gedaan maar dan voor afrikaanse jongensnamen aangezien de vader van mijn kind afrikaans is 😁

5 jaar geleden

Als je het breder trekt en ook tussen islamitische namen kijkt dan zul je al wat meer keuze mogelijkheden hebben; denk bijvoorbeeld aan de naam Adam (1e profeet ooit) en ook gangbaar in Nederland doordat het in alle abrahamitische religies voorkomt. Wat ik zelf erg mooie namen vind zijn: Ayyoub Zayn Haythem Omar Moussa Zakariya Yanis Amir Hamza Achraf Heel veel succes, wij hebben juist moeite met meisjes namen 😅😊

5 jaar geleden

Rayan, Amine, Amir, Sammie, Mohammed, Mouad maar er zijn ook boekjes met arabische jongens namen, succes❤

5 jaar geleden

Hi, Lastig hè, Wij hebben onze zoon Elias Naim genoemd. Mijn zus vond de tweede naam toen zo mooi dat ze haar zoon de naam Naim heeft gegeven. Uiteindelijk is het belangrijk dat de naam goed voelt voor jullie en bij jullie past.. Succes!

5 jaar geleden

Ik kwam vandaag Evren tegen. Dit betekent Universum. Vond het echt prachtig 😍

5 jaar geleden

Ik ben voor Rayaan gegaan😍❤️ Vind Benyamien Adam Ayman Ook heel mooi😊

5 jaar geleden

Hier ook op zoek naar Turks of Arabisch 😊 tot nu toe op het lijstje; Asım Zahid Musa Naim Ahlas Asaf Kâsım

5 jaar geleden

Meisje was makkelijker hihi. We zouden Safiye of Asiye kiezen😊

5 jaar geleden

Reactie op melike07

Meisje was makkelijker hihi. We zouden Safiye of Asiye kiezen😊
Hahaha ja veel makkelijker idd... we weten het geslacht nog niet, maar een goede voorbereiding..... ;)

5 jaar geleden

Noah, Liyaam, ind Adam zag ik voorbij komen. Het moet natuurlijk wel bij jullie passen 💕

5 jaar geleden

Zahir, Siefraan, Zaid zijn ook wat opties

5 jaar geleden

Wij zijn op zoek naar Perzische namen gezien mijn partner uit Iran komt. Het is bijzonder moeilijk, vind ik. Ik wil ook graag dat het een beetje Westers klinkt. Mijn partner zijn naam is Armin, vind ik persoonlijk een hele mooie jongensnaam!

5 jaar geleden

Nassim Arash Namir

5 jaar geleden

Wij denken nu aan Ebu Bekir of Hamza 😍

5 jaar geleden

Reactie op Jvlan

Wij zijn op zoek naar Perzische namen gezien mijn partner uit Iran komt. He ...
Onze zoon heet Roshan (spreek uit als ocean en dan met een R ervoor) Het betekent stralend licht. Dit is ook een Perzische naam!

5 jaar geleden

Reactie op melike07

Mooi😍

5 jaar geleden

Reactie op melike07

Mijn zoon heet hamza🥰

5 jaar geleden

Mijn zoon heet hamza🥰
Super mooie naam💓

5 jaar geleden