Hi!
Ik ben benieuwd of jullie nog leuke ideeën hebben voor Arabische jongensnamen? Het liefst passend voor zowel Nederland als de Arabische landen....
jongensnamen vind ik nog best lastig!
Jullie tips of ideeën?
Op google intikken arabische jongensnamen zo kan je op heel veel ideeën uitkomen. Ik zelf heb het op deze manier gedaan maar dan voor afrikaanse jongensnamen aangezien de vader van mijn kind afrikaans is 😁
Als je het breder trekt en ook tussen islamitische namen kijkt dan zul je al wat meer keuze mogelijkheden hebben; denk bijvoorbeeld aan de naam Adam (1e profeet ooit) en ook gangbaar in Nederland doordat het in alle abrahamitische religies voorkomt. Wat ik zelf erg mooie namen vind zijn:
Ayyoub
Zayn
Haythem
Omar
Moussa
Zakariya
Yanis
Amir
Hamza
Achraf
Heel veel succes, wij hebben juist moeite met meisjes namen 😅😊
Hi,
Lastig hè,
Wij hebben onze zoon Elias Naim genoemd.
Mijn zus vond de tweede naam toen zo mooi dat ze haar zoon de naam Naim heeft gegeven.
Uiteindelijk is het belangrijk dat de naam goed voelt voor jullie en bij jullie past.. Succes!
Wij zijn op zoek naar Perzische namen gezien mijn partner uit Iran komt. Het is bijzonder moeilijk, vind ik. Ik wil ook graag dat het een beetje Westers klinkt.
Mijn partner zijn naam is Armin, vind ik persoonlijk een hele mooie jongensnaam!