3 Reacties
10 dagen geleden
Ik volg even. Dit is precies wat ik nu ook ervaar met onze zoon. Even oud ook. En op de opvang afgelopen maandag, zeiden ze idd over de articulatie dat die achterbleef. Ik ga logopedie vandaag inschakelen. Dacht altijd zelf ook wel komt goed. Maar zou het idd ook vreselijk vinden als hij niet begrepen zou worden als hij naar schooltje gaat
7 dagen geleden
Onze zoon loopt ook bij de logopedist ivm stotteren en het niet goed uit kunnen spreken van een heleboel letters.
Onze logopedist geeft aan dat dit echt wel even kan duren voor de uitspraak goed is.
Mijn man heeft vroeger zelf ook logopedie gehad voor zijn uitspraak en dat is helemaal goed gekomen. Maar logopedie ben je vaak jaren mee bezig.
Bespreek dit vooral met je logopedist, wat je mag verwachten en hoe lang het mogelijk gaat duren. Zo krijg je een realistisch beeld. Heb jij en/of je kind geen klik met de logopedist zoek dan vooral een ander, een klik is namelijk ook erg belangrijk.
7 dagen geleden
Tip: geef op school aan dat je kindje logopedie heeft en waarom dan kunnen ze daar rekening mee houden. Je kind is echt niet de enige hoor!