13 Reacties

5 jaar geleden

Hoi! Zelf vind ik de draagzak heel fijn. Bij mijn nichtje veel gebruikt en ook zelf een aangeschaft. Ook al staat er op de site van Artipoppe dat de draagzakken met een newborn gebruikt kunnen worden, dat is niet helemaal waar. Vanaf maat 62 zitten ze pas echt ergonomisch goed. Met een doek kun je wel meteen aan de slag en op YouTube vind je veel filmpjes hoe je kunt knopen. Tip nog: ik zou wel een aanschaffen die ‘easy care’ is, zodat hij gewoon in de wasmachine kan bij ongelukjes. De goedkoopste variant zijn dit vrijwel allemaal, die zijn niet met zijde oid. Het is allemaal naar wens te verstellen, dus zou ook als je vrij lang bent goed moeten zitten.
Hoi! Zelf vind ik de draagzak heel fijn. Bij mijn nichtje veel gebruikt en ...
Ooh wat lief. Bedankt. Ik wil deze graag aanschaffen https://shop.artipoppe.com/zeitgeist-baby-carrier/942-zeitgeist-baby-leopard-classic Kan deze in de wasmachine?

Reactie op Moedervantwee,bijnadrie

Ooh wat lief. Bedankt. Ik wil deze graag aanschaffen https://shop.artipopp ...
Lezen!!! Hahah zie op de site al dat die in de wasmachine kan. Sorry!!

5 jaar geleden

Reactie op Moedervantwee,bijnadrie

Lezen!!! Hahah zie op de site al dat die in de wasmachine kan. Sorry!!
Haha ja die kan in de wasmachine :)

5 jaar geleden

Bij mijn eerste een Artipoppe draagzak aangeschaft. De Leopard grey variant. Na 1,5 jaar intensief dragen ziet ie er nog uit als nieuw! Groter kindje op de rug draagt ook heel comfortabel en de zak is makkelijk aan te passen naar ieder lichaam. Nu bij de tweede toch besloten om ook een Artipoppe draagdoek aan te schaffen. Zoals hieronder al genoemd ben ik de draagzak pas na 1 maand gaan gebruiken. Voelde alsof mijn zoontje verzoop in de zak haha maar had volgens mij wel gewoon gekund hoor. Vandaar nu een doek aangeschaft zodat ik hopelijk vanaf dag 1 lekker kan dragen!

5 jaar geleden

Hoi! Zelf vind ik de draagzak heel fijn. Bij mijn nichtje veel gebruikt en ...
Hallo, bedankt voor je info. Groetjes evelien.

5 jaar geleden

Top draagzak! Ook Lang te gebruiken. 🤗

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Het is niet toegestaan om kortingscodes van Artipoppe te delen. Dit is vanuit Artipoppe zelf ook gevraagd. Daarnaast is het niet toegestaan om dingen te delen waar je zelf voordeel aan hebt (je krijgt €50 terug per aankoop via jouw code). Graag niet meer doen. Bedankt! Groeten, Sanne