15 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben ook de Cybex Z autostoel gekocht. In Babypark werd ons verteld dat deze op de base Z en de base Z one kan. Verschil tussen deze 2 is dat de base Z onze niet draaibaar is en de base Z wel. Hopelijk kan je hier iets mee

4 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Wij hebben ook de Cybex Z autostoel gekocht. In Babypark werd ons verteld d ...
Onze = one

4 jaar geleden

Is denk ik o.a. merk afhankelijk.

4 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Wij hebben ook de Cybex Z autostoel gekocht. In Babypark werd ons verteld d ...
Ging er vanuit dat je de Cybex bedoeld trouwens? Je noemt namelijk geen merk naam van je autostoeltje. Maar die van ons is van Cybex en heet ook de cloud Z i-size. Als die van jou niet van Cybex is dan gaat mijn onderstaande verhaal niet op want die isofix bases zijn speciaal voor de Cybex en kan geen ander merk op.

4 jaar geleden

Het is heel specifiek welke base geschikt is voor welke autostoel.. normaal gezien staat dit wel vermeld in het instructieboekje van de autostoel welke base compatibel is met jouw stoel.

4 jaar geleden

Nee dit is echt merk & autostoel afhankelijk. Niet alle modellen van cybex kunnen op alle cybex bases. En niet alle maxi-cosis kunnen op alle maxi cosi bases. Daarnaast kun je een cybex niet op een maxi cosi base zetten. Je moet even opzoeken welke autostoel je precies hebt gekocht en welke base daarbij past (dit wordt ook altijd genoemd bij de base & autostoel) succes!

4 jaar geleden

Dit is idd merk afhankelijk, maar ook autostoeltje afhankelijk. Niet elk autostoel van het zelfde merk past op een base, ik zou je in de winkel laten informeren misschien beter dan heb je gelijk je antwoord!

4 jaar geleden

Toen ik Cloud Z I-size googlede, kwam ik op een webshop en daar stond: "De autostoel kan op 2 manieren in de auto geplaatst worden, enerzijds met de autogordel, anderzijds op de Z base van Cybex"

4 jaar geleden

Reactie op MrsFlamingo

Toen ik Cloud Z I-size googlede, kwam ik op een webshop en daar stond: "De ...
En ook bij babydump schrijven ze: "Middels de los verkrijgbare Cybex cloud Z base kunt u het autostoeltje met één klik verankeren in de auto." Deze heb je dus nodig: https://www.baby-dump.nl/product/autostoeltjes/39/cybex-cloud-z-i-size/57045/cybex-base-cloud-z-sirona-z/57047/cybex-base-z-one-black/151733/

4 jaar geleden

Reactie op MrsFlamingo

En ook bij babydump schrijven ze: "Middels de los verkrijgbare Cybex cloud ...
Deze kan idd, dat is de niet draaibare. Je hebt ook nog een draaibare; zie linkje. https://www.babypark.nl/cybex-z-base-black.html

4 jaar geleden

Bedankt meiden voor de snelle reactie. Ik ga eens kijken naar jullie berichten 👍🏼

4 jaar geleden

Wij hebben er zelf 1 waarop ook het vervolg stoeltje geplaatst kan worden, zou daar ook naar informeren

4 jaar geleden

Ik heb me laten vertellen dat er een nieuwe cybex base komt, door een meisje wat werkt in een babywinkel

4 jaar geleden

Waarom een i-spin E 360 en waarom een Cybex cloud Z?

4 jaar geleden

Reactie op Ellen203

Waarom een i-spin E 360 en waarom een Cybex cloud Z?
De cybex kan je uitschuiven. Ideaal ding vinden wij.