24 Reacties
5 jaar geleden
Ik had een voetenzak besteld en hoes gelijk meegenomen.
Bij little dutch besteld.
Nog geen zonnekap besteld. Misschien dat we dit gaan doen, maar nu geen prio voor ons.
5 jaar geleden
Reactie op Xxxxxxxxxxxxxxxx
En heb je een regenhoes nodig?🤣
Ik heb de regenhoes wel regelmatig gebruikt bij de eerste vond het ideaal
5 jaar geleden
En heb je een regenhoes nodig?🤣
Ligt eraan of je bijvoorbeeld veel wandelt of lopen boodschappen doet. Ik moet de kids regelmatig uit school halen, dus ik vind het wel handig. Als je veel met de auto doet is het niet nodig. Van een paar spetters smelten ze ook niet😝 als je zorgt dat je altijd een grote hydrofiel bij je hebt komt de regen ook niet direct op ze terecht
5 jaar geleden
Wij hebben een cybex cloud z i-size maxi cosi. Deze kan in ligstand. Past er dan ook zo’n universele hoes in of blijft het dan niet zitten als je hem in ligstand doet?
5 jaar geleden
Reactie op Ginger1986
Wij hebben een cybex cloud z i-size maxi cosi. Deze kan in ligstand. Past e ...
Wij hebben die ook, daar kan geen gewone hoes omheen.. ik heb er een op ukje besteld dan krijg je losse delen zodat de stoel nog kan bewegen
5 jaar geleden
Reactie op Ginger1986
Wij hebben een cybex cloud z i-size maxi cosi. Deze kan in ligstand. Past e ...
Goedkoop is het niet😬😬
https://www.trixie-baby.com/nl/producten/onderweg/cybex-cover.html
5 jaar geleden
En hebben jullie ook een zonnekap/hoes besteld?
Bij mijn maxicosi zat die er al bij, keer als tip hier gelezen: aan de achterkant tussen de bekleding en het plastic gedeelte zit ie verstopt. :)
5 jaar geleden
Jazeker, en is echt een must have als je baby onderweg zo gekakt blijkt te hebben dat het op de rug zo door de kleding heen komt
5 jaar geleden
Reactie op Aprilbaby2021
Bij mijn maxicosi zat die er al bij, keer als tip hier gelezen: aan de acht ...
Ja echt he, daar kwam ik bij mijn 1e pas na een hele tijd achter. Al had ik de Maxicosi overgenomen van vrienden en dus nooit een gebruiksaanwijzing of demo gekeken