13 Reacties

4 jaar geleden

Mopje? Gerookte vis, vette room van koemelk en kaas?

4 jaar geleden

Klinkt wel erg lekker!

4 jaar geleden

Ik zou er pasta met spinazie en cherrytomaten van maken. Evt aanvullen met kip/ei/avocado

4 jaar geleden

Mopje? Gerookte vis, vette room van koemelk en kaas?
馃ぃneeee ik was wel gewoon serieus.. Gerookte zalm maar ga het natuurlijk wel bakken. En je mag bepaalde kazen wel geven maar weet niet of je parmezaanse kaas ook mocht geven. Dan maar een ander receptje voor dr馃槄

4 jaar geleden

Reactie op Linde97

Ik zou er pasta met spinazie en cherrytomaten van maken. Evt aanvullen met ...
Ja dit klinkt goed! Dankje馃グ

4 jaar geleden

Wij doen het ook zo. Zoontje (7 maanden) eet gewoon mee met ons, maar dan enkel de ingredi毛nten die hij mag. Eten wij bloemkool met aardappelpuree, dan gooi ik voor hem bloemkool en aardappel in de babycook. Dat scheelt bij het boodschappen doen.

4 jaar geleden

Kleine beetjes mogen wel, het cb zei tegen mij dat ze alles mogen weten wat jij ook eten zolang je het maar goed bakt/kookt/stoomt of whatever. behalve rauw vlees/vis rauwe ei en rauwe kazen dat mogen ze niet. Ik geef mijn dochter kleine beetjes koemelk zodat ze daar aan kan wennen. Kleine beetjes is echt geen probleem hoor

4 jaar geleden

Ik zou de kaas er bij jullie op je bord bij doen, verder zou ons kind dit allemaal wel mogen. Vis ook liever doorbakken en slagroom niet teveel, maar er gaan toch niet al te grote hoeveelheden in

4 jaar geleden

Misschien heel stomme vraag hoor 馃檲 ben voor het eerst mama. Maar hoe geven jullie je kinderen van rond de 8 maanden het warme eten. Aardappels geprakt groentes geprakt, vlees geprakt? En dan door elkaar of geven jullie het apart. En wat voor vlees eten de kids allemaal.

4 jaar geleden

Reactie op Xlalax

Misschien heel stomme vraag hoor 馃檲 ben voor het eerst mama. Maar hoe geven ...
Ik doe al vanaf het begin de rapley methode.. uit het vuistje eten.. Ik ben ook voor het eerst mama en zoek ook altijd op voordat ik iets geef maar kwa vlees eet ze gewoon eigelijk al alles. Kip, rund, gehakt.

4 jaar geleden

Hi Leyla, ik las bij Happje (op Instagram) dat kleine kinderen tot 4 jaar nog geen Parmezaanse kaas mogen, omdat daar teveel zout in zit. Verder is het belangrijk dat de gerookte zalm verhit wordt, want rauwe/gerookte vis mogen kleintjes ook niet ivm gevaarlijke bacteri毛n 馃槉 Ik doe zelf tegenwoordig eigenlijk altijd magere kookroom ipv slagroom als onze kleine man het ook eet, maar denk dat een klein beetje geen kwaad kan. Hoe laat je haar dit eten eigenlijk, als je rapley gebruikt?馃檲

4 jaar geleden

Reactie op IngeJdK

Hi Leyla, ik las bij Happje (op Instagram) dat kleine kinderen tot 4 jaar n ...
Ik doe het gewoon op haar bord en ze eet het met de handjes. Ik doe er ook een lepeltje bij maar die kan ze nog niet echt gebruiken. Als ik zie dat het lastig word voor dr dan help ik haar maar meestal lukt het haar wel.

4 jaar geleden

Er is een app genaamd Solid Starts en daar hebben ze zoveel producten groente kazen vlees etc.verwerkt wanneer en hoe je het aan je kind kan aanbieden en recepten! Ze zijn ook op instagram solidstarts