8 Reacties

5 jaar geleden

Mijn kleine van 4 weken is ook verkouden. Verstopte neus en ook niesen en hoesten. De huisarts heeft me verteld dat het ontzettend vaak voorkomt bij babies, aangezien hun neusholtes nog zo smal zijn. Ik gebruik druppels voor zijn verstopte neus.

5 jaar geleden

Je kan ook een neuspeer gebruiken om de neusholte leeg te maken

5 jaar geleden

Onze dochter van 4 weken is ook verkouden. Een druppel moedermelk in het neusje schijnt ook te helpen!

5 jaar geleden

Ah ja... heel herkenbaar! Moedermelk of fysiologisch water in de neus.... en je kan uitzuigen met een neuspeertje of zo een slangetje. En verder er gewoon zijn en het heen zo gemakkelijk mogelijk maken, maar wel vaak de neus spoelen! En checken of er koorts is of niet... succes!!!

5 jaar geleden

Bij mij dochter helpt een halve ui naast het bedje erg goed om het neusje open te houden als ze in bed ligt. Het stinkt ongelofelijk maar zorgt ervoor dat ze wel weer goed door haar neus kan ademen.

5 jaar geleden

Reactie op Josehp

Bij mij dochter helpt een halve ui naast het bedje erg goed om het neusje o ...
Absoluut! En dat mag ook op die leeftijd ! Al de rest is ten vroegste vanaf 3 maanden of 3 jaar...

5 jaar geleden

Bedankt voor de tips. Ik zie net dat ze een rare kleur poept, echt groen . Is dit normaal? Of komt dit door de verkoudheid? Ik heb gister wel ijsbersla gegeten maar geen spinazie of iets waar het groen van kan kleuren.

5 jaar geleden

Bedankt voor de tips. Ik zie net dat ze een rare kleur poept, echt groen . ...
Heel normaal. Zie onderstaande link. Groen kan duiden op veel voormelk. https://www.24baby.nl/baby/gezondheid/babypoep/