55 Reacties
ADMIN
5 jaar geleden
Hoi!
Dit is bij iedereen anders :-) bij mij zag je het vanaf week 23, maar alleen als je geluk had. Nu (25) wat vaker. Niet onzeker over zijn als je het bij jou nog niet ziet, dat verschilt per persoon :-)
ADMIN
5 jaar geleden
Reactie op Meraalh
Hier ben ik ook zo benieuwd er na 馃檲
Maar vraag me zelf ook af vanaf hoevee ...
Ook dit verschilt helemaal per persoon! Het kan al vanaf week 18, maar kan ook pas veel later zo zijn. Spannend blijft het wel, natuurlijk!
5 jaar geleden
Bij mijn vorige zwangerschap heeft mijn vriend nooit de baby gevoeld in de buik doordat de placenta ervoor zat. Nu voel ik de tweede wel heel actief maar zie en voor je van buiten nog niets. Bijna 23 weken op dit moment en ligt de placenta weer ervoor dus hoop dat me vriend haar wel gaat voelen deze keer
5 jaar geleden
Ik ben nu 22 weken en mijn placenta ligt ook voor, overigens heeft mijn moeder hem wel al gevoeld sinds week 18/19 denk ik. De schopjes worden steeds harder en sterker en bij mij zie je daardoor mijn buik dus wel echt aan de buitenkant bewegen ook.
5 jaar geleden
Reactie op Annaghha
Vanaf week 21 ongeveer aan de buitenkant te zien :-D placenta ligt voor, du ...
Precies hetzelfde hier 馃槉
5 jaar geleden
Ik ben 24w1d en heb het 3 dagen geleden voor het eerst gezien. Snel mn man geroepen maar toen was het al weer voorbij. Sindsdien niet nog een keer gezien, maar heb er ook niet echt meer de tijd voor genomen. Hij schopt vooral hard 's avonds als ik net in bed lig馃槀
5 jaar geleden
Ik voel haar al sinds 18 weken, ondanks placenta aan de voorkant.
En de schopjes zien we sinds week 20 denk ik.
5 jaar geleden
Ik was gisteren 25 weken toen heb ik het voor het eerst bewust gezien en kunnen filmen馃グ
5 jaar geleden
Ik denk van de buitenkant voelen met 21 weken en van de buitenkant zien met 22-23 weken. Ben nu 24 weken.