31 Reacties

5 jaar geleden

Ik had daar net ook enorm last van, irritant. Ik lees mee

5 jaar geleden

Deze is super fijn!

5 jaar geleden

Ik heb een dooky eraan gehangen. OK dan zie ik 'm niet meer, maar dan komt er geen zon in het gezicht. Wij hebben een harvey kinderwagen dus er is een soort klepje dat je kan openen hij de reiswieg zodat die toch een beetje naar buiten kan kijken. Die zetten we dam open. Reden van de dooky? Ik vond geen parasol ;p

5 jaar geleden

Ha lol, die bedoel ik dus. Alleen heb ik eentje met sterren ;p

5 jaar geleden

Ideaal

5 jaar geleden

Reactie op SCREURSS

Ideaal
Oooh heb je merk? Of iets? Ik vond geen waarvan ik zeker wist dat die pastte en de universele die ik vond had erg slechte reviews...

5 jaar geleden

Reactie op TiffanyD

Oooh heb je merk? Of iets? Ik vond geen waarvan ik zeker wist dat die pastt ...

5 jaar geleden

Ik heb de dubatti zonneparaplu.. ideaal en makkelijk te verstellen dmv buigbaar stuk

5 jaar geleden

Reactie op Char1

Ik heb de dubatti zonneparaplu.. ideaal en makkelijk te verstellen dmv buig ...
Yes boven en onder verstelbaar!

5 jaar geleden

Reactie op Char1

Ik heb de dubatti zonneparaplu.. ideaal en makkelijk te verstellen dmv buig ...
Ik heb wel die paraplu maar krijg je dat dingetje erbij waar je m mee op de wagen kan zetten

5 jaar geleden

Denk je dat die ook op andere wagens past? Of is dat speciaal stuk van de Dubatti?

5 jaar geleden

Ik heb net met wandelen een hydrofile doek half over de kap gehangen, die zorgde voor schaduw in der gezicht. Had me zelf ook moeten beschermen me zwangerschaps masker heeft nu ook een snor 😣

5 jaar geleden

Reactie op TiffanyD

Denk je dat die ook op andere wagens past? Of is dat speciaal stuk van de D ...
Ik gok dat die ook op andere wagens past anders gewoon retour!

5 jaar geleden

Reactie op Thari13

Ik heb net met wandelen een hydrofile doek half over de kap gehangen, die z ...
Hoop dat je het niet fout opvat, maar heb hier de slappe lach nu omdat ik het me cartoonish inbeeld XD. Vergeet me zelf ook altijd in de smeren. Lichte zonne allergie. Nu gebruik ik de zonnecreme van de kleine hahahaha. Die heb ik toch standaard op zak. Anders word ik een dalmatier onder de uitslag...

5 jaar geleden

Reactie op TiffanyD

Denk je dat die ook op andere wagens past? Of is dat speciaal stuk van de D ...
Kijk!

5 jaar geleden

Reactie op SCREURSS

Kijk!
Nice! Thanks voor bijkomende foto ;p

5 jaar geleden

dubatti heb ik ook, als je de rits achter open doet dan gaat ie verder open. Ik zal even nog een foto toevoegen

5 jaar geleden

Bij dubatti one zit een rits aan de achterkant. Die open ritsen en dan kan de kap verder naar beneden. En nog niet nodig gehad, maar paraplu zou ik ook gebruiken van dubatti.