10 Reacties
2 jaar geleden
En wil je hier dan mee stoppen? Wat is je vraag?
Het werkt om er iets anders leuks van te maken. Misschien kan je vanavond met het lekkere weer een picknick in de tuin of het park doen. Is weer eens wat anders. Scherm uiteraard thuis laten. Als je een speelhuisje hebt is dat ook superleuk. Ik ga soms op die onhandige kleine stoeltjes zitten en mn kids vinden dat prachtig, want 'mama komt bij hun thee drinken'.
Het enige wat ik af zou raden is ene keer wel/andere keer niet. Gewoon rustig uitleggen dat het filmpje niet meer nodig is tijdens het eten. Sowieso niet toegeven na een bui, dan word het nog moeilijk.
2 jaar geleden
Hier ook. Ben er ook niet zo blij mee, maar nog niet gelukt het te doorbreken.
2 jaar geleden
Precies zelfde. Met de hoofdmaaltijden (3x op een dag) even tekenfilmpje van 10-13 minuten. Anders krijg ik echt niks binnen. Snacks doen we inmiddels zonder tv, hopelijk de maaltijden ook…
2 jaar geleden
Hier is het ook zo, en als er niets aan ligt dan is hij gewoon verstrooid en ben ik uren bezig. Hij kan eten zonder maar is altijd enorm zenuwachtig wanneer ik iets op zet is hij rustiger en dan verkies ik toch dat. Als we eens weggaan is er ook genoeg afleiding.