20 Reacties
4 jaar geleden
Herkenbaar! Soms een piep m m’n oren van de ongezonde decibellen🙉🙈 maar bij ons wondertje wordt t wel erger als ze moe is of van enthousiasme. Lijkt wel of het gillen haar lachen is. Maar gister wel ineens mama horen zeggen, haar eerste woordje 🥰🥰🥰🥰🥰
4 jaar geleden
Hier ook gillen. Niet boos, maar eerder enthousiast. Maar zo luid.
Ik hoop dat hij snel aan een nieuw geluidje begint.
4 jaar geleden
Heel herkenbaar ze is goed haar stem aan het ontdekken komen echt gekke geluiden uit🤣
4 jaar geleden
Hahaha grappig om te lezen dat er meer gillende baby’s zijn.. en idd ook bij vreugde gillen, maar soms ook zomaar bijvoorbeeld tijdens het eten, en dan zonder erbij te lachen maar meer boos 😓 misschien beviel de maaltijd niet 🤔 ik zou ook gillen als ik gepureerde kip zou krijgen.. nu ik eraan denk 😋😂
4 jaar geleden
Ja hier ook!!😅😅 en dan ook nog een hele hoge krijs haha. We zijn nu op vakantie en steeds in een restaurant gilt ze er op los. Omdat ze het goed bedoelt wil ik niet meteen de tut er in doen maar mensen kijken wel 😂
4 jaar geleden
Hier is het gillen met, babababbaab papapapappa mammamama behhhbehhhh. Ik vind t helemaal geweldig 🥲 dat komt ineens!
4 jaar geleden
Reactie op 05042021
Die van ons (9 maanden) gilt enkel ‘aaaa’ en dat van afwisselend tussen hog ...
Hier ook zo! Af en toe komt er wel eens 'babababa' of 'mamamama' uit. Maar het blijft vooral bij hard schreeuwen of hoog gillen!
4 jaar geleden
Onze dochter heeft een soort evil voice alsof ze je wilt laten schrikken en schreeuwt dan HAaaa zo evil half door dr neus gesproken. Geen voice kids voor haar denk ik😂🤪 misschien aanstormend grunt kampioene