20 Reacties

3 jaar geleden

Herkenbaar! Soms een piep m m’n oren van de ongezonde decibellen🙉🙈 maar bij ons wondertje wordt t wel erger als ze moe is of van enthousiasme. Lijkt wel of het gillen haar lachen is. Maar gister wel ineens mama horen zeggen, haar eerste woordje 🥰🥰🥰🥰🥰

3 jaar geleden

Hier ook gillen. Niet boos, maar eerder enthousiast. Maar zo luid. Ik hoop dat hij snel aan een nieuw geluidje begint.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Lekker excuus om mee te gillen 🤫😇

3 jaar geleden

Herkenbaar ja hahaha hier schreeuwt ze de longen uit der lijf🤣

3 jaar geleden

Heel herkenbaar ze is goed haar stem aan het ontdekken komen echt gekke geluiden uit🤣

3 jaar geleden

Hahaha grappig om te lezen dat er meer gillende baby’s zijn.. en idd ook bij vreugde gillen, maar soms ook zomaar bijvoorbeeld tijdens het eten, en dan zonder erbij te lachen maar meer boos 😓 misschien beviel de maaltijd niet 🤔 ik zou ook gillen als ik gepureerde kip zou krijgen.. nu ik eraan denk 😋😂

3 jaar geleden

Reactie op SOMM

Hahaha grappig om te lezen dat er meer gillende baby’s zijn.. en idd ook bi ...
Ik noem het soms zelfs grommen 😂 Vooral wanneer haar giraffe te ver weg ligt

3 jaar geleden

Reactie op NMH

Ik noem het soms zelfs grommen 😂 Vooral wanneer haar giraffe te ver weg li ...
Jaa!! Inderdaad ook echt grommen hahaha 😂 wat een temperament soms Ook hè

3 jaar geleden

Reactie op SOMM

Jaa!! Inderdaad ook echt grommen hahaha 😂 wat een temperament soms Ook hè ...
Ja, heerlijk! Sinds dit weekend afzetten billen omhoog en nog harder gefrustreerd grommen 😂

3 jaar geleden

Reactie op NMH

Ja, heerlijk! Sinds dit weekend afzetten billen omhoog en nog harder gefrus ...
Hahahaha ik herken echt mijn zoontje hierin, dat doet hij dus ook 😂 temperamentvolle baby’s denk ik
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Ja hier ook!!😅😅 en dan ook nog een hele hoge krijs haha. We zijn nu op vakantie en steeds in een restaurant gilt ze er op los. Omdat ze het goed bedoelt wil ik niet meteen de tut er in doen maar mensen kijken wel 😂

3 jaar geleden

Was hier ook een periode zo, nu is het bababa dadada en lalala.

3 jaar geleden

Hier afwisseling tussen zachtjes zingen en geluidjes maken, en dan ineens heel luid en hoog gillen, zodat ik een halve meter omhoog schiet. 😂

3 jaar geleden

Die van ons (9 maanden) gilt enkel ‘aaaa’ en dat van afwisselend tussen hoge en harde tonen. Nog geen gebrabbel te merken. Ben eens benieuwd wanneer dat volgt 😊

3 jaar geleden

Hier is het gillen met, babababbaab papapapappa mammamama behhhbehhhh. Ik vind t helemaal geweldig 🥲 dat komt ineens!

3 jaar geleden

Met 7 maanden gilde ons meisje ook veel en hard ook! Vanaf 8 maanden brabbelt ze erop los, hele zinnen maakt ze ervan. Te grappig. Wij hebben hele gesprekken met der in "haar" taal. Komt vanzelf!! Lekker veel voordoen met gekke klanken!

3 jaar geleden

Reactie op 05042021

Die van ons (9 maanden) gilt enkel ‘aaaa’ en dat van afwisselend tussen hog ...
Hier ook zo! Af en toe komt er wel eens 'babababa' of 'mamamama' uit. Maar het blijft vooral bij hard schreeuwen of hoog gillen!

3 jaar geleden

Onze dochter heeft een soort evil voice alsof ze je wilt laten schrikken en schreeuwt dan HAaaa zo evil half door dr neus gesproken. Geen voice kids voor haar denk ik😂🤪 misschien aanstormend grunt kampioene

3 jaar geleden

Ik gil vaak gezellig mee, vindt ze leuk en is dan ook meestal afgeleid door mijn herrie ☺️ ik neem aan dat ze dit niet meer doet als ze 16 is 🤣

3 jaar geleden

Inmiddels is het brabbelen een beetje begonnen, dada en mama maar niet gericht naar mij ofzo hoor maar gewoon zomaar 😂 voor de rest ook andere geluidjes, maar gilt gelukkig niet meer zoveel als toen ik topic startte 😅