4 Reacties
één jaar geleden
Was er rond 12 maanden ook niet een slaapregressie weer? En rond die leeftijd heb je te maken met verlatingsangst. Kan best zijn dat ze die fles nog even nodig heeft voor nu en dat je die straks als ze beter slaapt vanzelf af kan bouwen. Ik zou persoonlijk de gok niet nemen met laten huilen, anders heb je er 2 wakker midden in de nacht. Nachtlampje zou ook een optie kunnen zijn. Persoonlijk ben ik meer van de wat voelt voor mij goed aanpak.
één jaar geleden
Wij hebben een dochtertje die tot juli ook altijd nog een flesje nodig had 's nachts. Ik deed dit altijd. Dan is ze eens een nacht bij mijn schoonouders gaan slapen, daar sliep ze wel door. Sindsdien is mijn man 's nachts opgestaan. " nee, mama, melkje drinken" zei ze. Mijn man zei dan dat mama sliep en ik ze 's morgens melk ging geven. Ze is nog drie nachten erna wakker geweest (eerste nacht veel drama en huilen, tweede nacht iets beter, derde nacht veel beter) en nadien sliep ze door. Hij nam ze wel uit bed tot ze weer kalm was maar gewoon geen melk. Hij stelde ze gerust met alle knuffeltjes en haar tut en eens ze rustig was terug bed in
één jaar geleden
Reactie op Illbethereforyou
Was er rond 12 maanden ook niet een slaapregressie weer? En rond die leefti ...
Ja het laten huilen vind ik zelf heeel erg lastig.
Dat voelt zo onnatuurlijk voor mij.
Ik ga vanavond/vannacht maar eens water proberen.
Misschien dat dit helpt.
Het echt praten dat we morgen pas melk geven is ze nog echt te jong voor..