Hallo,
Onze dochter slaapt in;
-lange mouw romper
- kleding van de dag
- slaapzak zonder mouw met 2.5 tog.
Vannacht om 03.30 werd ze wakker en voelde weer wat fris, temp van 36.6
Ik vind dat iets te koud, liever heb ik 36.9/36.8.
Wat kan ik doen ?
Dekentjes wil ik niet.
Een lange mouw slaapzak zou mis kunnen maar wat doe ik daaronder ? I.v.m oververhitting enzo.
Hopelijk heeft iemand een goed idee.
Hoe oud is je kindje? Hier slaapt ze in een puckababy winterslaapzak (de 4 seizoenen met lange mouwen, binnen en buitenzak) met pyjama, sokjes en een romper met korte mouwen. In haar kamerbis het 19 a 20 graden. Ze heeft het al altijd graag warmpjes.
Doe de mouwtjes er eens aan en controleer ze af en toe of ze niet zweet in haar nekje. Het is zoeken hé in het begin. Toen de mijne zo klein was sliep ze in een ergopouch van 1 Tog met pyjama/romper lange mouw en dan met 1 of 2 of zelfs 3 dekentjes over haar (naargelang haar temperatuur 's nachts.
Doe de mouwtjes er eens aan en controleer ze af en toe of ze niet zweet in ...
Wij hebben ook die van ergpouch en ze slaapt dus nu in de 2.5 tog.
Hier kunnen geen mouwen aan.
Heb nog 1 van prenatal en nog 1 van lodger thuis van 3.0 tog
Welke slaapzak gebruik jij en hoeveel tog is die slaapzak ?
Geen idee gewoon van de Hema zo'n winterslaapzak. Maar lees nu dat het echt nog een klein baby'tje is. Toen keek ik nog wel beter of ze het niet te warm had. Kreeg ze vaak een slaapzak met dekentje
Nu een dikker shirt en pyakabaan gedaan temp ik haar net 36.6.
Ze heeft nu ...
Op zich is 36,6 net goed. Als haar nekje warm is lijkt het mij goed toch? Was ze voorheen wel warmer? Je kan ook altijd het consultatiebureau bellen voor overleg
Op zich is 36,6 net goed. Als haar nekje warm is lijkt het mij goed toch? W ...
Einde van de nacht heeft ze op mij gelegen en voelde dus net echt warm aan, was haar temp 36.8.
Je zou dan denken hoger.
Mis is dit wel gewoon haar temp ?
Ik doe een romper korte mouwen en een slaapzak met lange mouwen van de Hema (3,5 tog) aan. Ik heb gemerkt dat ze dat super fijn vindt en ze voelt nooit koud aan.
Hier slaapt ze korte mouw romper, pyama lange mouw en lange broek sokjes en d'r slaapzak. Hebben sinds kort een elektrisch kacheltje in d'r kamer en die houd haar kamer op 21 graden en ze slaapt weer door en houd d'r lekker warm
Mijn zoontje is vanaf dag 1 een koukleum.. iedereen verklaard mij voor gek.. maar hier ligt hij al een tijd in tog 3 met lange mouw en pyama en soms al net fleece. Als ik hem dat aandoe wat ze volgens adviezen zeggen keldert zijn temp onder de 36 graden..