20 Reacties

2 jaar geleden

Misschien een pyjama van fleece aantrekken ipv kleding wat ze die dag aan had?

2 jaar geleden

Mijn dochter slaap sinds kort in een dunne lange pyjama en dikke slaapzak met mouw om precies die reden en dat lijkt te werken

2 jaar geleden

Hoe oud is je kindje? Hier slaapt ze in een puckababy winterslaapzak (de 4 seizoenen met lange mouwen, binnen en buitenzak) met pyjama, sokjes en een romper met korte mouwen. In haar kamerbis het 19 a 20 graden. Ze heeft het al altijd graag warmpjes.

2 jaar geleden

Reactie op MelVan

Hoe oud is je kindje? Hier slaapt ze in een puckababy winterslaapzak (de 4 ...
Ze is 3 weken oud.

2 jaar geleden

Reactie op SusanneNuijen

Mijn dochter slaap sinds kort in een dunne lange pyjama en dikke slaapzak m ...
Welke slaapzak gebruik jij en hoeveel tog is die slaapzak ?

2 jaar geleden

Ik heb thuis nog een slaapzak van 3 tog met lange mouw Wat doe ik er dan onder ?

2 jaar geleden

Reactie op Chpil

Ze is 3 weken oud.
Doe de mouwtjes er eens aan en controleer ze af en toe of ze niet zweet in haar nekje. Het is zoeken hé in het begin. Toen de mijne zo klein was sliep ze in een ergopouch van 1 Tog met pyjama/romper lange mouw en dan met 1 of 2 of zelfs 3 dekentjes over haar (naargelang haar temperatuur 's nachts.

2 jaar geleden

Reactie op MelVan

Doe de mouwtjes er eens aan en controleer ze af en toe of ze niet zweet in ...
Wij hebben ook die van ergpouch en ze slaapt dus nu in de 2.5 tog. Hier kunnen geen mouwen aan. Heb nog 1 van prenatal en nog 1 van lodger thuis van 3.0 tog

2 jaar geleden

Reactie op Chpil

Welke slaapzak gebruik jij en hoeveel tog is die slaapzak ?
Geen idee gewoon van de Hema zo'n winterslaapzak. Maar lees nu dat het echt nog een klein baby'tje is. Toen keek ik nog wel beter of ze het niet te warm had. Kreeg ze vaak een slaapzak met dekentje

2 jaar geleden

Reactie op SusanneNuijen

Geen idee gewoon van de Hema zo'n winterslaapzak. Maar lees nu dat het echt ...
Ook een dikke slaapzak ? Hoop niet dat ze het te warm krijgt zeg maar voor overhitting.

2 jaar geleden

Reactie op Chpil

Wij hebben ook die van ergpouch en ze slaapt dus nu in de 2.5 tog. Hier ku ...
Nee inderdaad, het zijn de armpjes erin en ritjes toe 😅 even vergeten

2 jaar geleden

Reactie op MelVan

Nee inderdaad, het zijn de armpjes erin en ritjes toe 😅 even vergeten
We hebben haar met de armen eruit.

2 jaar geleden

Reactie op SusanneNuijen

Geen idee gewoon van de Hema zo'n winterslaapzak. Maar lees nu dat het echt ...
Toen had je nog dikker aangekleed ?

2 jaar geleden

Nu een dikker shirt en pyakabaan gedaan temp ik haar net 36.6. Ze heeft nu wel een warm nekje. Dus wat nu ?

2 jaar geleden

Reactie op Chpil

Nu een dikker shirt en pyakabaan gedaan temp ik haar net 36.6. Ze heeft nu ...
Op zich is 36,6 net goed. Als haar nekje warm is lijkt het mij goed toch? Was ze voorheen wel warmer? Je kan ook altijd het consultatiebureau bellen voor overleg

2 jaar geleden

Reactie op SusanneNuijen

Op zich is 36,6 net goed. Als haar nekje warm is lijkt het mij goed toch? W ...
Einde van de nacht heeft ze op mij gelegen en voelde dus net echt warm aan, was haar temp 36.8. Je zou dan denken hoger. Mis is dit wel gewoon haar temp ?

2 jaar geleden

Ik doe een romper korte mouwen en een slaapzak met lange mouwen van de Hema (3,5 tog) aan. Ik heb gemerkt dat ze dat super fijn vindt en ze voelt nooit koud aan.

2 jaar geleden

Lange mouw slaapzak + lange mouw pyjama en romper met spaghettibandjes draagt ze hier!

2 jaar geleden

Hier slaapt ze korte mouw romper, pyama lange mouw en lange broek sokjes en d'r slaapzak. Hebben sinds kort een elektrisch kacheltje in d'r kamer en die houd haar kamer op 21 graden en ze slaapt weer door en houd d'r lekker warm

2 jaar geleden

Mijn zoontje is vanaf dag 1 een koukleum.. iedereen verklaard mij voor gek.. maar hier ligt hij al een tijd in tog 3 met lange mouw en pyama en soms al net fleece. Als ik hem dat aandoe wat ze volgens adviezen zeggen keldert zijn temp onder de 36 graden..