7 Reacties

4 jaar geleden

Hier zetten we de airco op zacht blazen met 22 gr. Ze ligt er niet recht onder en ook niet direct in de wind tot nu toe nog geen problemen ermee gehad.

4 jaar geleden

Reactie op volliefde

Hier zetten we de airco op zacht blazen met 22 gr. Ze ligt er niet recht on ...
Doe je wel gewoon een deken over haar heen?

4 jaar geleden

Hier heeft onze madame een mobiele airco op haar kamer staan. We hebben een platdak en met 22 graden en zon is het al snel 27 graden binnen. De mobiele airco staan van haar afgewend en naar beneden gericht. Hij staat op 19 graden en dan is het een aangename 21 graden in haar kamer.

4 jaar geleden

Wij zitten met hetzelfde 馃槉 wij zetten onze airco op 22 graden en zetten het 15min voor onze dochter gaat slapen af. We durven het niet op te laten staan als ze slaapt, ook uit schrik dat ze ziek zou worden 馃檲

4 jaar geleden

Ik heb sinds vorige maand vaste aircos in huis ook op de babykamer en ik zet hem op 24 graden. Hij slaapt dan in een lange mouw pyjama met voetjes en een fedde en kees slaapzak (die is maar 0,3 tog) geen laken of deken en hij slaapt er goed op :) uiteraard ligt hij ook niet onder de airco

4 jaar geleden

Ik heb sinds vorige maand vaste aircos in huis ook op de babykamer en ik ze ...
Kouder durf ik ook niet ivm ziek worden

4 jaar geleden

Wij hebben de airco ook gewoon aan op de overloop. Ons kindje slaapt in een dunne slaapzak met romper. Zijn nekje voelt altijd lekker warm. Op het werk is de regel temperatuur niet lager dan 5 graden onder de buitentemperatuur. Bij heel warm weer zet ik hem thuis wel eens kouder. Meestal doen we de airco uit als we zelf naar bed gaan.