169 Reacties

3 jaar geleden

Ik ben nu 12 weken en 3 dagen. Maar je ziet precies niks bij mij🤣

3 jaar geleden

Reactie op mommytobe23

Ik ben nu 12 weken en 3 dagen. Maar je ziet precies niks bij mij🤣
O dat is jammer inderdaad 🙈

3 jaar geleden

Hier toevallig gisteren weer een foto gemaakt op precies 10 weken 🤭 Het is nummer twee, maar toch rond en behoorlijk aanwezig 🤣

3 jaar geleden

Hier toevallig gisteren weer een foto gemaakt op precies 10 weken 🤭 Het is ...
Overigens een darmen buikje nog hoor, verwacht ik 😂

3 jaar geleden

Hier ook 11 weken en alleen nog maar darmen.. 😂

3 jaar geleden

Overigens een darmen buikje nog hoor, verwacht ik 😂
Ja dat Heb ik dus wel, ik zou het mooi vinden als de blaas ook wat naar voren gaat 😋

3 jaar geleden

Hier ook een mooie darmen buik (morgen 12 weken) maar lager begintijd het nu ook wat boller te worden 😁

3 jaar geleden

11 weken en 5 dagen van een tweeling 💕

3 jaar geleden

Reactie op Célinetje

11 weken en 5 dagen van een tweeling 💕
Prachtig!!

3 jaar geleden

Reactie op MrsFlamingo

Prachtig!!
Dankje ❤

3 jaar geleden

Bij mij is het nu zo, ben 12 +3. Ook weet ik niet zo goed vanaf wanneer het een baby buik is want bij mij is het al een heel tijdje dat het supper laag al bol staat. Maar hoor hier heel vaak dat het zo vroeg nog niet kon. Toch merk ik op dat het bij al van +- 8 weken zo is en dat mijn buik nooit heeft aangevoeld als een 'darmen' buik. Altijd strak en echt aanvoelend als de dikke buiken op het einde. Dus ben heel benieuwd of ik het verschil ga opmerken of dat het gewoon echt al zo vroeg een babybuikje was bij mij.

3 jaar geleden

Hier met 12 weken al een behoorlijke buik! Maar is nummer 3 dus behoorlijk 'voorgerekt' 😅

3 jaar geleden

Hier 11 weken van nummer twee. Maar denk inderdaad ook nog wel een darmen buik. Al merk ik dat ik smorgens nu ook met een mini buikje opsta. En ik ben nu 1 kilo aangekomen in het eerste trimester ( morgen 12 weken). Wat me nog best wel mee viel😁

3 jaar geleden

Reactie op Sarah0204

Bij mij is het nu zo, ben 12 +3. Ook weet ik niet zo goed vanaf wanneer het ...
Mijn darmenbuikbuik heeft ook altijd hard aangevoeld zoals een zwangere buik (wat het natuurlijk ook is). Een baby is voor dit termijn zo klein en zit nog zover achter je schaambot dat het feitelijk niet van de baby kan zijn. Wel van de verandering van je mooie zwangere lichaam. En dat is net zo fantastisch ❤️

3 jaar geleden

Deze gisteren gemaakt 🥰 11 weken

3 jaar geleden

Reactie op britty

Deze gisteren gemaakt 🥰 11 weken
Precies zo’n buikje heb ik ook!

3 jaar geleden

Reactie op MrsFlamingo

Mijn darmenbuikbuik heeft ook altijd hard aangevoeld zoals een zwangere bui ...
Ja dat zeggen ze me steeds maar toch merk ik bij alle zwangere om me heen dat ze niet smorgens opstaan met zo een buikje of dat er sommige dagen 'goede' dagen bij zijn waar het weer even weg is. Vind het heel vreemd. Ook start mijn bolling al van vlak boven het schaambod en wordt gewoon steeds groter. Ikzelf ben ook heeel klein en de baby is natuurlijk even groot als alle andere baby's rond de 12 weken dus vermoed dat dat er ook wel een klein beetje mee te maken heeft. Niemand in mijn familie kon op 12 weken de zwangerschap nog verbergen 🙈

3 jaar geleden

12+1, iemand die mij niet kent zou niet zien dat ik zwanger ben. Maar die gezwollen onderbuik is normaal helemaal plat, dus voor mij wordt het nu wel echt zichtbaar!

3 jaar geleden

Hier toevallig gisteren weer een foto gemaakt op precies 10 weken 🤭 Het is ...
Hahahah heb het ook veel erger dan bij de eerste! 😅

3 jaar geleden

Ik heb best al een grote buik (4e kindje). Helaas nog niet mooi rond , er zit nog een rare deuk in het midden 🤔 😒maarja gaat vast snel ronder worden 🙂