Dag dames ik twijfel tussen de babyfoon’s
Luvion vindt ik heel mooi uitzien maar of het ook waard is voor dat geld?🤷🏻♀️ bij bol.com zie ik ook onder de 100€
Hebben jullie al babyfoons gehaald of welke gaan jullie halen
Wij gaan de Luvion Grand elite 3 doen. Wel prijzig inderdaad, maar ik heb als vereiste dat de babyfoon met een app verbonden kan worden. Dit omdat ik bij babyfoons van vriendinnen heb gemerkt dat die dingen echt maar een kort bereik hebben qua afstand. Ik wil als wij can het zomer in de tuin zitten (en die is 20 meter diep, en zitten altijd achterin de tuin) wel zeker weten dat ik de kleine in de gaten kan houden en wanneer je hem kan verbinden met een app kan dat altijd 😁
Mijn vriend heeft een beetje onderzoek gedaan omdat ze wel waarschuwen wat betreft de veiligheid ivm WiFi, maar de luvion komt daar wel goed uit volgens hem..
Wij hebben ook de luvion elite 3 aangeschaft. Zit ook een los schermpje jij en je kan hem via de app bekijken. Hij was pas bij bol.com in de aanbieding voor 200 euro dus gelijk maar besteld 😁
Mijn wederhelft wil graag een babyfoon zonder camera, hij is ICT in beveiliging een vind die met camera niet erg veilig , ik vind het allemaal wel prima zolang er maar genoeg bereik is
Ik heb nog geen babyfoon maar wil zeker 1 die met een app komt zodat je ten alle tijden naar je kind kan kijken. Ook als je even gezellig een date night hebt en een zusje past op. Kam je toch even checken of je baby lekker ligt te slapen.
Ik zou ff je wensen/eisen qua babyfoon op een lijstje zetten. Ik wil bijvoorbeeld absoluut niet een die via WiFi verbind ivm privacygevoeligheid. Als je wensen/eisen hebt zou ik vooral kijken naar de ervaringen en reviews van gebruikers :-)
Wij hebben op black Friday een Luvion Essential gekocht bij Bol.com. was een mooie aanbieding.
Wel met camera, dat wilden we wel graag, maar bewust zonder wifi (en dus zonder app). Ik geloof wel dat de beveiliging op zich goed geregeld is, maar blijf het toch een risico vinden. IT-ers zeggen vaak genoeg dat alles te hacken is als er maar genoeg moeite voor gedaan wordt. Voor ons eigen gevoel dus voor een oplossing zonder wifi gekozen!
Wij hebben een alecto dvm-200 gekocht. Ik wilde graag een op afstand!! draaibare camera. Op telefoon vind ik persoonlijk niet nodig dus dat viel voor oma juist af. Die van alecto had een mooie actie, goeie prijs en goede recensies. Plus je kan er eventueel nog extra camera’s aan toevoegen later
Wij hadden bij onze dochter een Alecto gekregen als kraamcadeau, met camera, maar hij was echt niet fijn. Slecht beeld waardoor je haar eigenlijk niet goed zag en maakte heel veel herrie waardoor we hem vaker uit hadden dan aan ! Die gaan we deze keer dus niet meer gebruiken.
Ik volg even mee ;)
Wij hebben de angelcare besteld voor 299. Deze is met beeld en bewegingssensor. Je hebt nog 1 versie duurder waarmee je ook kan opnemen. Maar je hebt deze ook goedkoper dus zonder bewegingssensor of zonder beeld, echt veel opties in deze.
Wij hebben voor ons zoontje destijds gewoon een bewakingscamera aangeschaft van foscam. 50 euro en enorm scherp beeld, via een app op je telefoon.
Je kan er ook meerdere camera’s op aansluiten.
Gewoon bij de mediamarkt 😃
Wij gaan de Luvion Grand elite 3 doen. Wel prijzig inderdaad, maar ik heb a ...
Wij hebben deze ook in huis gehad. Direct bij het installeren van de app liep deze constant vast, dus hup gauw teruggestuurd. Later las ik ook de recensies op bol 🙈
Wij hebben deze ook in huis gehad. Direct bij het installeren van de app li ...
Ja lees inderdaad verschillende recensies erover.. maar 2 vriendinnen van mij gebruiken hem al een half jaar en zijn er zeer tevreden over.
Lastig soms he 😂