11 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben gewoon de Google nest, gewoon via de app op je tel mee kijken en luisteren en als de kleine het niet meer nodig heeft zit je niet met n babyfoon hihi

4 jaar geleden

In ieder geval niet de luvion essential want beeld enz is goed maar slecht bereik zeker in een nieuw huis

4 jaar geleden

Reactie op Familie A-B

Wij hebben gewoon de Google nest, gewoon via de app op je tel mee kijken ...
Ah nee snap ik. Daar twijfel ik ook over inderdaad. Maar dan moet je zelf regelmatig kijken? En je hoort niet standaard iets?

4 jaar geleden

Reactie op Noud❤️

Ah nee snap ik. Daar twijfel ik ook over inderdaad. Maar dan moet je zelf r ...
Je krijgt een melding bij beweging en geluid en dat werkt super. Ook de nacht camera is perfect

4 jaar geleden

Alecto DVM-71. Werkt goed, is goedkoop en veilig zonder WiFi!

4 jaar geleden

Luvion Essential, werkt hier prima. Alleen de batterij duur is wel matig, voor ons overigens geen probleem omdat we hem gewoon aan het stroom hebben staan

4 jaar geleden

Reactie op SusanneNuijen

In ieder geval niet de luvion essential want beeld enz is goed maar slecht ...
Ohh hier een nieuwbouw woning en juist goed bereik. Met de alecto juist weer niet..

4 jaar geleden

Reactie op Sarah93

Ohh hier een nieuwbouw woning en juist goed bereik. Met de alecto juist wee ...
Nou onze oudste ligt op zolder en die heeft echt slecht bereik! Onze dochter ligt op de eerste verdieping en dat is prima inderdaad

4 jaar geleden

Wij tevreden van de Luvion, wel in een appartement, dus kan niet spreken over de verbinding bij een verdieping..

4 jaar geleden

Reactie op SusanneNuijen

Nou onze oudste ligt op zolder en die heeft echt slecht bereik! Onze dochte ...
Ahh dat is wel balen! Dan heb je er idd weinig aan

4 jaar geleden

Wij hebben de smart camera van de kruidvat. Doet alles wat een babyfoon ook doet (geluid, microfoon, mogelijkheid tot opnemen of foto, infrarood voor de nacht). Via de app op je mobieltje te volgen. Als je meerdere camera's hebt kan je ze ook tegelijk volgen op je beeld (handig met meerdere kinderen). Voor €20. https://www.kruidvat.nl/kruidvat-smart-indoor-ip-camera/p/5314114?gclid=CjwKCAjwieuGBhAsEiwA1Ly_nWxL2G1wZ7f1vPthEyWk9ifp3J8zLenW64ge6Ycq_6tT8qTUUWiU3xoCjGUQAvD_BwE