13 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb bij mijn eerste kindje geen babynestje gehad en eerlijk gezegd ook niet gemist. Nu bij de tweede wilde ik het ook ineens, voornamelijk omdat ik het er zo leuk uit vind zien 🤣
Denk dat het zeker wel heel handig kan zijn in de box, op de bank en als je bijvoorbeeld bij iemand op visite gaat. Heb hem ook voornamelijk nu voor in de box en voor op de bank en ga hem zeker wel gebruiken! Glitz4kids heeft ook hele leuke! Www.glitz4kids.nl
5 jaar geleden
Als tip van de kraamhulp bij mijn eerste dochter, gebruik je voedingskussen, gewoon dubbel vouwen en een dekentje er over heen doen zodat je een kuiltje krijgt. In vond dat echt ideaal. Heb er nu zelf 1tje gemaakt.
5 jaar geleden
Reactie op Sh0ppah0llic
Als tip van de kraamhulp bij mijn eerste dochter, gebruik je voedingskussen ...
Hier dezelfde tip van de kraamzorg alleen dan een hoes van de verschoonkussen er over heen. Ga dat zeker bij de tweede weer doen.
5 jaar geleden
Ik heb er wel een (van marktplaats voor €15,-. Kan helemaal in de was). Misschien kun je er eerst eentje lenen? Het ene baby'tje vindt het heerlijk, omdat je een beetje een geborgen gevoel hebt in zo'n nestje. Het andere baby'tje vindt het niks, want die wil van zich afkijken ☺️ een vriendin van me is net bevallen en die heeft het nestje overdag in de box om in te slapen en snachts in de cosleeper. Ze wil niet anders dan daar in slapen 🙊😂
5 jaar geleden
Ik heb hem ook aangeschaft en die van mij komt van www.ilmaha.com sowieso de moeite om even te kijken want het ziet er zo schattig uit
5 jaar geleden
Ik heb er bij de eerste maanden gebruik van gemaakt. Op de bank, op de tafel, in de box. Ze vond het heerlijk. Ik had er toen 1 geleend en nu 1 aangeschaft van Dockatot (sleepyhead).
Je kan idd ook je voedingskussen gebruiken maar die gebruik ik nog voor het geven van BV.
5 jaar geleden
Ik heb er 1 van Huisje 8. Een hele mooie in neutrale zandkleur en ook nog leuk te betalen in vergelijking met bijv. Sleepyhead.
Blij mee!
Daarnaast heb ik ook nog de Teddy hoes voor om m’n Voedingskussen van Ilmaha.
Misschien is dat nog een idee? Die zijn voordeliger en zo hergebruik je je kussen ook.
5 jaar geleden
Ik heb deze van sleepy head iedereen die ik ken heeft hem echt super veel gebruikt voor op de bank, box of voor de eerste paar nachtjes tussen in dit gaan wij ook doen☺️

5 jaar geleden
Ik heb er een gekregen. Zelf zou ik er niet perse een aangeschaft hebben gezien de prijzen en de korte tijd dat ze erin kunnen liggen. Zo gauw de baby gaat draaien en/of rollen kun je hem niet meer gebruiken en nooit zonder toezicht. Een vriendin van mij die op de eerste hulp werkt heeft al 2 keer een baby moeten reanimeren door verstikking in zo’n nestje. 😳 weet nog niet of ik hem veel ga gebruiken.
5 jaar geleden
Mijn schoonmoeder heeft een nestje gemaakt en bij nummer 1 veel gebruikt. Altijd erbij blijven!
Ik legde mijn zoontje daarin als hij aan het slapen was bij mij op de bank of in de box maar altijd zo dat ik hem nog goed kon zien. Nooit iets geks gebeurd maar zal niets voor niets voor gewaarschuwd worden
5 jaar geleden
Ik heb er ook één bij Made by Lon besteld voor ons derde kindje. Super mooie maakt zij!
Bij onze eerste had ik geen nestje en bij de tweede had ik er ook één en dat beviel zo goed dat ik niet zonder zou willen! Wij leggen de baby er s’avonds in als we op de bank zitten, buiten op de tuinbank of in bed tv kijken ofzo.. lekker tussen ons in. Ook in de box. Vooral in het begin als de baby zo klein is geeft het een gevoel van geborgenheid voor z’n kleintje, meer dan dat je hem/haar zo in de grote box legt denk ik...