16 Reacties

2 jaar geleden

Anti slib mat!

2 jaar geleden

Vanaf 1 jaar geen zitje meer gebruikt maar een klein laagje water in bad. Ze vinden het hier heerlijk, de vrijheid!

2 jaar geleden

Oh ik volg! Zat er toevallig van de week aan te denken

2 jaar geleden

Heb haar nooit in een zitje gehad. Altijd "los" in bad.

2 jaar geleden

Gewoon los in bad met maar een klein laagje water... tot haar navel ongeveer als ze zit

2 jaar geleden

Een leuk anti slip matje in het bad, maar verder nooit een zitje gebruikt. Ik denk dat dat ook wel bijdraagt in het leren evenwicht houden enzo, en hoe het voelt om te bewegen in water. 🙂

2 jaar geleden

Wij hebben nooit een zitje gebruikt. We zetten hem al een tijd in een laagje water in bad.

2 jaar geleden

Reactie op hanneke84-24

Vanaf 1 jaar geen zitje meer gebruikt maar een klein laagje water in bad. Z ...
Awel dat denk ik dus ook dat ze dat fantastisch gaat beginnen vinden. Maar beetje over bezorgd en bang dat er iets met haar zou gebeuren in bad 😂

2 jaar geleden

Reactie op Silla88

Een leuk anti slip matje in het bad, maar verder nooit een zitje gebruikt. ...
Onze dochter ging niet graag in bad en gaf haar een gevoel van veiligheid denk ik 😊 benieuwd hoe ze gaat reageren op die vrijheid 😊

2 jaar geleden

Reactie op MamavanFéline

Onze dochter ging niet graag in bad en gaf haar een gevoel van veiligheid d ...
Als ze niet graag in bad gaan dan is 't idd misschien anders. Ons prutske is supergraag in het water, dus daar was geen houden aan... 😁💦

2 jaar geleden

Eerst hield m'n zoon ook niet van het bad, maar nu wel. Zit gewoon in het babybad los met de helft vol water. Kan hij zelf in en uit en rondjes draaien etc

2 jaar geleden

Geen zitje. Hij beweegt zich vrij door het bad.

2 jaar geleden

Hier al een tijdje geen zitje meer. Ze is een tijd echt panisch geweest van het water en daarna wilde ze niet meer in dat zitje. Nu dus op een anti slib mat en een klein laag water

2 jaar geleden

Hier gaat ze niet meer in badje maar onder de douche. Antislip mat gekocht en daar beweegt ze zich prima op zonder uit te glijden. Eerst douche en daarna nog speeltijd in de douche.

2 jaar geleden

Hier doen we gewoon een antislip matje!

2 jaar geleden

Vanaf 9 maand geen zitje meer gebruikt maar gewoon een klein laagje water. Heerlijk spelen en her water ontdekken