Hi mama’s!
Misschien een heel domme vraag, maar welk zitje of welke oplossing gebruiken jullie om jullie kindje in bad te doen?
Onze dochter zit in zo’n zitje, maar ze begint er te groot voor te worden, we krijgen ze er niet meer goed uit. Is een zitje waar we ze uit moeten tillen. Ik twijfel om een zitje te kopen waar de beugel vooraan los kan of open gemaakt kan worden om er uit te halen. Maar mss kan ze dat ook maar kort gebruiken.
Vandaar dus dat ik me afvraag hoe jullie het doen met jullie kindjes in bad.
Een leuk anti slip matje in het bad, maar verder nooit een zitje gebruikt. Ik denk dat dat ook wel bijdraagt in het leren evenwicht houden enzo, en hoe het voelt om te bewegen in water. 🙂
Eerst hield m'n zoon ook niet van het bad, maar nu wel. Zit gewoon in het babybad los met de helft vol water. Kan hij zelf in en uit en rondjes draaien etc
Hier al een tijdje geen zitje meer.
Ze is een tijd echt panisch geweest van het water en daarna wilde ze niet meer in dat zitje.
Nu dus op een anti slib mat en een klein laag water
Hier gaat ze niet meer in badje maar onder de douche. Antislip mat gekocht en daar beweegt ze zich prima op zonder uit te glijden. Eerst douche en daarna nog speeltijd in de douche.