15 Reacties

4 jaar geleden

Met een washandje en een tijltje water op het aankleedkussen. Eén keer in de week met zeep en dan mee onder de douche en soms in bad als we daar zelf zin in hebben.

4 jaar geleden

Wij gebruiken een badzitje die we in het grote bad zetten. Hierin kan mijn dochter heerlijk haar armpjes en beentjes vrij bewegen. Ik weet alleen niet of het goed werkt bij een heel beweeglijk kindje. Als ze zich namelijk met de voetjes tegen de bodem van het bad afzetten kunnen ze wel 'los' komen van het zitje en eraf glijden.

4 jaar geleden

Ik doe voortaan dat zit dingetje in ons bad en dan ga ik er ernaast met me voeten erin op de rand zitten. Deze foto staand gemaakt zodat je goed zag

4 jaar geleden

Reactie op NNNx

Ik doe voortaan dat zit dingetje in ons bad en dan ga ik er ernaast met me ...
Dankje! Zo'n zitje heb ik ook, maar nog nooit gebruikt 😆 Dit ga ik eens proberen.

4 jaar geleden

Reactie op Pips

Dankje! Zo'n zitje heb ik ook, maar nog nooit gebruikt 😆 Dit ga ik eens pr ...
Nee ik gebruikte dit ook nooit in zijn eigen badje vond het zelf irritant maar voor in het bad is het wel ideaal. Lekker makkelijk

4 jaar geleden

Wij hebben geen groot bad. Nu past hij nog in het babybadje gelukkig. Straks als hij kan zitten, dan zet ik ‘m op de grond en kan ie lekker spetteren. Hij gaat ook wel eens mee met ons onder de douche.

4 jaar geleden

Reactie op fullmoon

Wij hebben geen groot bad. Nu past hij nog in het babybadje gelukkig. Strak ...
Houden jullie hem dan gewoon vast?

4 jaar geleden

Reactie op Mouch

Houden jullie hem dan gewoon vast?
Jep, de kraamzorg heeft het ons geleerd. We hebben ook zo’n lange grote douche handschoen dj’s helemaal tot aan m’n elleboog komt, dan kan je ‘m vasthouden met meer grip. Hij vindt het heerlijk!

4 jaar geleden

Reactie op fullmoon

Wij hebben geen groot bad. Nu past hij nog in het babybadje gelukkig. Strak ...
Ja dat had ik ook eerst gedaan op de grond gezet maar gevolg heel de badkamer nat met zijn gespetter haha. Maar als je geen bad hebt inderdaad goed idee om het dan zo te doen. Vind je douche niet moeilijker worden nu hij wat groter wordt ? We deden dat best vaak toen die heel klein was maar nu die groter wordt toch best lastig omdat die heel beweegelijk is

4 jaar geleden

Wij gebruiken het opblaasbare badje van bambino nu te koop bij het kruidvat. Hier kan onze dochter lekker in spartelen zonder dat zij haarzelf pijn doet.

4 jaar geleden

Reactie op Alkaline

Wij gebruiken het opblaasbare badje van bambino nu te koop bij het kruidvat ...
Ook leggen wij een kussen onder het hoofdeinde zodat ze schuin ligt en wij haar hoofdje niet boven water hoeven te houden.

4 jaar geleden

Stokke inklapbare badje in bad zetten

4 jaar geleden

Gewoon met een washandje en bakje water op de commode wassen. Of op een waterdicht verschoonkussen in de douchebak, maar daar krijg je als ouder wel snel last van je rug van.

4 jaar geleden

Reactie op NNNx

Ja dat had ik ook eerst gedaan op de grond gezet maar gevolg heel de badkam ...
Onder de douche is hij best relax, dus hier gaat dat nog wel! Maar als hij echt beweeglijk wordt zou ik het ook wel spannend vinden ja!

4 jaar geleden

Wij gebruiken een drijfmatje. Hoef je eigenlijk alleen z’n hoofdje te ondersteunen, echt ideaal en hij vindt t heerlijk om te drijven.