15 Reacties

2 weken geleden

Bij ons zijn het wel twee flessen 1 voor het fruit, 1 voor lunch

2 weken geleden

Kunnen ze het water niet bij school bij vullen vraag ik mij nu af, ik wou ook 1 doen.

2 weken geleden

Wij geven er ook 2 mee. 1 voor melk bij het brood en 1 met water voor bij het fruit

2 weken geleden

Hier 1 let water, als die leeg is wordt die bijgevuld. Regel is alleen water op school👌

2 weken geleden

Ook twee flessen, eentje melk en eentje water. Water kan en mag zeker bijgevuld woorden

2 weken geleden

Reactie op Aprilmoeder

Kunnen ze het water niet bij school bij vullen vraag ik mij nu af, ik wou o ...
Ja dat dacht ik dus ook, daarnaast zie ik m’n dochter niet zo snel 2 flessen van 500ml leegdrinken, die drinkt heel erg weinig van haarzelf..

2 weken geleden

Reactie op Anoukk98

Ja dat dacht ik dus ook, daarnaast zie ik m’n dochter niet zo snel 2 flesse ...
Ik denk dat het in de meeste gevallen gaat om twee verschillende dranken

2 weken geleden

Hier 2 bekers. 1 beker met drinken voor bij het fruit en een beker met drinken voor bij het broodje

vorige week

Nou ze heeft maar liefst 2 slokken op uit haar ene fles dus 1 was hier voldoende 😂 Als het op is kan het idd gewoon nagevuld worden met water

vorige week

1 beker en die drinkt ze geen eens op. Dus 1 beker is genoeg hier. Daarnaast 1 stuk fruit. 2 boterhammen. Daarnaast nog walnootjes, dadels of tomaatjes

5 dagen geleden

Even side vraag, maar ik vraag me altijd af bij mensen die melk meegeven, hoe werkt dat, je gaat toch geen warme melk van drie/vier uur oud drinken? Dat is toch heel smerig en ook qua bacteriën enzo? Of ligt dat aan mij?

4 dagen geleden

Hier nog tips voor goede bekers die niet lekken in de tas?

4 dagen geleden

Reactie op FlexibeleLicht420375

Trixie rvs fles

3 dagen geleden

Reactie op FlexibeleLicht420375

Wij hebben die van mepal en dan zo n pop up versie, vind m heel fijn tot nu toe! Makkelijk uit elkaar te halen om schoon te maken ook

3 dagen geleden

Reactie op deJong01

Even side vraag, maar ik vraag me altijd af bij mensen die melk meegeven, h ...
Bij ons hebben ze in de klas een kleine koelkast staan waar de bekers in moeten