8 Reacties

Hoi! Ik werk op een kinderdagverblijf en word eigenlijk niet gedaan hoor ! Wel lief dat je er 眉berhaupt aan denkt haha 馃槂

4 jaar geleden

Volgens mij niet. Ik vind het ook een beetje gek, je geeft je huisarts toch ook niet elke keer aan het einde van het jaar een bedankje? (Is natuurlijk een ander verhaal als er iets bijzonders heeft gespeeld en het kdv bijvoorbeeld erg flexibel is geweest wat ze niet hadden hoeven doen).

4 jaar geleden

Werk ook op een kdv hele enkele keer als een baby naar de volgende groep gaat krijgen we een bedankje maar naar het nieuwr school jaar toe eigenlijk nooit omdat wij in de vakantie gewoon doorwerken. Maar weet zeker dat het gewaardeerd zou worden.

4 jaar geleden

Ik doe een cadeautje (voorleesboek) voor de hele groep bij de verjaardag van mijn kids. Dat is dan ook gelijk de traktatie/bedankje. Ik bedank dan ook de juffen door dat op te schrijven aan de binnenkant van het boek. En de kids krijgen een doosje rozijntjes 馃槉

4 jaar geleden

Ik heb met zn verjaardag een extra bedankje voor de verzorgsters vh kdv erbij gedaan. Hebben een erg moeilijke tijd gehad met mn expartber en toen hebben ze ons echt super gesteund!

4 jaar geleden

In september is er de dag van de leidster, wij doen dan een klein cadeautje/bedankje. Maar ik doe met valentijnsdag ook altijd iets kleins uit naam van mijn kindje en met sint/kerst en de verjaardag van mijn kindje. Beetje extra waardering is altijd fijn.

4 jaar geleden

Is niet gebruikelijk nee. Wel leuk bijv dag van de leidster, als je dan wat wil doen dan is dit een leuke dag daarvoor om ze in het zonnetje te zetten :)

4 jaar geleden

Dankjewel voor jullie antwoorden. In het school leven werk ik, maar was met het kdv leven nog niet zo bekend. Heb idd wat gegeven met dag van de leidster, kerst, hun verjaardagen en verjaardag van mijn zoon. Sla ik einde schooljaar over. Vond het al een beetje een overkill worden 馃檲