19 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Annaghha
Wat is dit? 😂🙈
ik gebruik misschien niet de juiste term maar ik bedoel dit 😅

5 jaar geleden
Reactie op Mama voor de 2 keer
ik gebruik misschien niet de juiste term maar ik bedoel dit 😅

Ah ja ik Googlede al even. Dat is niet veilig. Dus ik gebruik dat niet. https://www.consumentenbond.nl/veilig-slapen/hoofdbeschermer een baby'tje stoot zich echt niet aan de spijlen van het ledikant. Nog nooit meegemaakt. Als ze wat groter zijn is een ander verhaal natuurlijk, maar dan kunnen ze het hebben :-)
5 jaar geleden
Ik kreeg het advies geen van beiden. Tot ze zicht kunnen draaien, dat ze vast kunnen komen te zitten. Daarvoor is het gevaarlijker ivm hitte die niet ontsnapt of dat ze omgedraaid ertegen aan liggen maar niet meer de kracht hebben om terug te draaien. Ik zou wachten tot ze echt zelfstandig kunnen bewegen en draaien en dan pas te gaan gebruiken om te verkomen van handjes en voetjes die vast komen te zitten. Maar om je vraag te beantwoorden een vlecht is leuker vind ik ! Succes
5 jaar geleden
Beide niet. Vind beide producten onzin en ook nog eens onveilig. Als ze verkeerd draaien en ze nog niet terug kunnen draaien kunnen ze er in stikken. Daarbij, vroeger toen je zelf klein was hadden ze dat ook hier. In ergste geval stoten ze zich een keer tegen de spijl en is het brullen.
5 jaar geleden
Uhm voor iedereen die zegt dat ze ze later gaan gebruiken. Mijn zoontje is nu 1 jaar en 9 maanden. Hij heeft echt nooit nog vastgezeten net handen of voeten. En het stoten van zijn hoofd doet hij boven die rand uit hoor. Echt beter die dingen nooit! Te gebruiken. Maar goed ieder zijn eigen keuze.....
5 jaar geleden
Ik wil wel graag een bedomrand gaan gebruiken, maar dan aan de buitenkant van het bedje vastmaken. Puur voor de warmte, het is best koud bij ons boven en het voelt meer geborgen dan in de open ledikant. Ledikant staat ook niet tegen de muur aan, dat gaat niet. Maar dan kan ze dus niet met haar gezicht tegen de bedomrand aankomen. Een babynestje heb ik bij de eerste ook gebruikt, tijdens de eerste weken toen hij bij ons tussenin sliep in ons bed. Wij vonden dit ideaal, dan kan je zelf niet op je baby rollen in je slaap (wij legde hem ook hoger tegen de bovenkant van het bed) maar zo konden we hem wel makkelijker warm houden en sliep hij beter. (Door onze warmte en de geborgenheid van het nestje). Tegen de tijd dat ze zelf om kunnen rollen passen ze al niet meer in het babynestje.