19 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb geen blauwe plek maar wel extreem veel pijn na het masseren. Jij ook? A.s vrijdag ga ik voor de 2e keer. Ik zou voor alle zekerheid even bellen.

5 jaar geleden

Ow ik ben super vaak blauw na welke fysio dan ook hoort er wel bij

5 jaar geleden

Ik ben zelf ook 2x gemasseerd geworden door de fysio en alle 2 de keren ook zo veel last van gehad. Voelde niet juist dus ben ik ook niet meer gegaan. Ik weet niet of het er bij hoort maar het lijkt me stug om eerlijk te zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Anon3im

Ik ben zelf ook 2x gemasseerd geworden door de fysio en alle 2 de keren ook ...
Het kan dat de klachten 1 dag verergeren en daarna echt beter wordt. Wordt het niet beter lijkt mij het niet goed nee.

5 jaar geleden

Vorig weekend ongeveer hetzelfde gehad. Vrijdag naar fysio geweest voor mijn bekken en kon vrijdagavond, zaterdag en zondag niet zitten, liggen op mijn rug en normaal bewegen. Hele weekend wel kunnen huilen ervan! Zoooooo pijn. Schijnt inderdaad voor te komen als het super vast zit en het erg goed is losgemaakt. Afgelopen vrijdag weer geweest en nu flink stuk minder last van de behandeling! Ik heb paracetamols gepakt vorig weekend en de dagen maar gewoon voorbij laten gaan en gehoopt dat het snel beter ging..

5 jaar geleden

Heeft de fysio wel verteld dat je veel water moet drinken na de behandeling? Dit is beter voor het herstel. Als ik heel erg vast zit heb ik ook wel eens blauwe plekken hoor, na een behandeling.

5 jaar geleden

Reactie op Baby 2021

Ik heb geen blauwe plek maar wel extreem veel pijn na het masseren. Jij ook ...
De eerste keer heeft ze alleen mijn stuitje recht gezet, daar voelde ik verder niks van, de dagen erna ook niet. Of de pijn nu van het masseren komt of van de blauwe plek is, kan ik niet met zekerheid zeggen 馃槄

5 jaar geleden

Ja dat ken ik je bloed is dunner nu en z鈥檔 Sneller kans dat het blauw wordt de pijn gaat ove R 2 dagen minder worden is de moeite waard

5 jaar geleden

Reactie op Twinkl

Heeft de fysio wel verteld dat je veel water moet drinken na de behandeling ...
Heeft ze niet gezegd, idd. Thanks voor de tip! 馃槉

5 jaar geleden

Ik denk dat het per lichaam verschilt, maar dat het beurs kan voelen dat is normaal. Of het ook normaal is dat je er een blauwe plek aan over houdt weet ik niet.

5 jaar geleden

Hoort erbij na een stevige massage. Had het met mijn onderrug altijd. Helse massages, maar hielpen wel

5 jaar geleden

De eerste keer heeft ze alleen mijn stuitje recht gezet, daar voelde ik ver ...
Oh dat klinkt pijnlijk馃檲

5 jaar geleden

Ik krijg sowieso snel blauwe plekken, maar is mij ook wel eens gebeurd ja, als het heel erg vast zit moet hij flink druk uitoefenen om het goed los te krijgen. Maar de klachten waarvoor ik ga zijn wel altijd heel veel minder als ik bij 鈥榤 geweest ben dus een blauwe plek neem ik wel voor lief 馃槄

5 jaar geleden

Dit was 4 uur later na de behandeling. Volgende dag geen foto van maar me hele onderrug en linker bil waren pimpelmees paars. (Let niet om me charmante pyama broekje boven me joggingbroek)

5 jaar geleden

Reactie op Mkik

Dit was 4 uur later na de behandeling. Volgende dag geen foto van maar me h ...
Hier inmiddels bijna twee dagen verder 馃檲

5 jaar geleden

Zooooooooo das niet gezond hoor. Ze hebben je goed beetgepakt!!

5 jaar geleden

Zo, jeetje. Dat is wel even iets heftiger dan ik me voorstelde 馃槵 zo鈥檔 blauwe plek zou ik ook niet maar voor lief nemen haha. Zou in iedergeval een eventuele volgende afspraak deze foto wel even laten zien. Dit lijkt me niet de bedoeling....

5 jaar geleden

Reactie op Rataplan

Zo, jeetje. Dat is wel even iets heftiger dan ik me voorstelde 馃槵 zo鈥檔 blau ...
Ik kan weer redelijk normaal zitten en lopen nu. Gelukkig is het mijn rechter bil en slaap ik op mijn linker zij 馃槄