27 Reacties
5 jaar geleden
Haha heel herkenbaar!! Mij is het ook niet gelukt om de kap er af te krijgen. Dus heb het laten zitten en zo goed schoon gemaakt. Ik heb de duwstang en de andere stang vernieuwd via Www.Kinderwagengarage.nl echt een aanrader!!
5 jaar geleden
Reactie op MMWB2021
Je kunt alles uit elkaar halen, van de kap tot de bak. Schroevendraaier en ...
Heb inmiddels inderdaad een schroevendraaier erbij.😂 en ik ben filmpjes aan t maken terwijl ik bezig ben waarin ik dus zeg wat ik doe😂😂
Nu zie ik dat er op sommige onderdelen staat echt alleen handwas, niet 30 graden.
Heb jij dat ook wel gewoon op 30 graden allemaal gedaan?
5 jaar geleden
Reactie op Annaghha
Ik heb ook alles (echt alles, zelfs de bak onderin en de regencape) gewasse ...
De bak onderin idd ook, ben ook zo'n vreselijk mens dat echt alles moet🤭. Vind het zelfs erg dat een deel van de stof waar de andere helft van de rits nog aan de wagen zit zeg maar, niet in de was kan😂
5 jaar geleden
Reactie op A_M
De bak onderin idd ook, ben ook zo'n vreselijk mens dat echt alles moet🤭. ...
Ik heb een ander merk kinderwagen gekocht en kreeg de bak niet snel genoeg los. Dus ben hem met de stofzuiger en daarna een schuurspons met sop te lijf gegaan. Werkte ook! De bekleding van de kinderwagenbak heb ik natuurlijk wel gewassen.
5 jaar geleden
Reactie op Annaghha
Ik heb ook alles (echt alles, zelfs de bak onderin en de regencape) gewasse ...
De regencape ook? Komt hij er dan een beetje normaal uit? Die van mij is altijd zo verfrommeld in dat etuitje.. al vanaf de fabriek was dat. Hoe vouw je zoiets fatsoenlijk op joh?!
5 jaar geleden
Reactie op Angelique--
De regencape ook? Komt hij er dan een beetje normaal uit? Die van mij is al ...
Ja ging prima. Over 't wasrekkie gedroogd. Tis niet dat de kreukels eruit zijn, maar als je dat wil ff onder iets anders strijken? Handdoek ofzo d'r over? Ik heb 't niet in een etui. Heb em er los bij.
5 jaar geleden
Reactie op A_M
De bak zit weer in elkaar. Nu vraag ik me af of ik de kap er weer goed opge ...

Uit mijn hoofd moet dat klittenband naar buiten gevouwen worden zodat je de buitenkant van de kap er op kan plakken.
Dus ff rits terug, klittenband buiten en rits weer naar voren.
Met dat klittenband trek je in de zomer de kap aan de onderkant los en heb je ventilatie
5 jaar geleden
Reactie op A_M
Ja ik snap wat je bedoelt, maar dat lukt niet omdat het klittenband dan ove ...

https://youtu.be/OsdwS0vQDHI heb je hier wat aan?